jkb schreef:Ik vind al dat geneuzel over politiek en stemvee enz en elkaar „de maat nemen“ wat afwijken van het onderwerp en niet erg constructief. Op mijn opmerking over handhaven op het aanwezig zijn van werkende afzuigstations wordt niet of nauwelijks gereageerd. Natuurlijk een vervelend verhaal voor de exploitant van een jachthaven. Wat mij betreft mag het leegzuigen van mijn afvalwatertank best wat kosten. In Duitsland kost het op enkele plaatsen ook geld, ik meen 20 à 30 euro.
jkb schreef:In Duitsland kost het op enkele plaatsen ook geld, ik meen 20 à 30 euro.
De gemeente Maassluis voelde zich 15 jaar geleden verplicht om voor een afzuigstation te zorgen. Die is bij ons op de haven geplaatst en de gemeente betaalt exploitatie en onderhoud. win-win dus.jkb schreef:Weet je wat de aanleg en onderhoud van een vuilwater afzuigstation kost? Ik niet. En in Friesland klaagde een havenmeester dat het afvoeren van de vuilwaterstroom ook flink geld kost.
jkb schreef:Weet je wat de aanleg en onderhoud van een vuilwater afzuigstation kost? Ik niet. En in Friesland klaagde een havenmeester dat het afvoeren van de vuilwaterstroom ook flink geld kost.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers