stil

algemene discussies

Re: stil

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 22:39

Het logo op laten nemen lijkt mij geen onmogelijke opgaaf.

Je tweede verhaal snap ik niet helemaal, bedoel je 3 of 4 grote rubrieken met meerde subrubrieken>?
gast

Berichtdoor henkvd » 21 Feb 2012, 22:45

Nee ik bedoel de omschrijving van een rubriek nog een vb
PROJECTEN de omschrijvings tekst is Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

voor iedere rubriek dus slim de zoek kreten plaatsen OUTBOARD MOTOREN bv impellor, schroef werkmotor bougie staartolie
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor Klaas » 21 Feb 2012, 22:59

ja klopt er was nog veel ijs, toch ben ik vandaag weer gaan varen, was geweldig.
er waren stukken van ongeveer een cm of 5 6 dik ijs hier en daar er op schuiven en er door zakken en weer verder.
Veel bekijks gehad.
het ijs is dan wel dik maar draagt slecht breekt veel in hele kleine stukjes, zelf geen schade hoop alleen geen schade aan andere te hebben gemaakt, vooral de polyester bootjes ben ik maar rustig gepasseerd
het schroef was net een ijsblokjes machine.
motor geen probleem, pk´s zat :)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas

ligplaats: Bovenkarspel
info:

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 23:09

Ik ben vorig jaar aan het ijsvaren geweest, enorm veel bekijks, een groep zeer kwade meerkoeten en een prachtige ervaring rijker.
gast

Berichtdoor gast » 21 Feb 2012, 23:11

henkvd schreef:Nee ik bedoel de omschrijving van een rubriek nog een vb
PROJECTEN de omschrijvings tekst is Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

voor iedere rubriek dus slim de zoek kreten plaatsen OUTBOARD MOTOREN bv impellor, schroef werkmotor bougie staartolie

Aha, ik vat hem.
gast

Berichtdoor Wolf1 » 22 Feb 2012, 11:10

vuuren1 schreef:Het is hier inmiddels erg druk met het elkaar onder de loep nemen en uitputtend gezeur over wie er gelijk heeft.
Er zijn hier enkele vakmensen die gratis adviezen geven, maar als dat vaker onder de noemer - eigenwijze schoolmeester- wordt geplaatst dan stopt dat ook een keer.

JulienH schreef:Wat een verschrikkelijke opmerking Wolf. Je raakt kant nog wal. Op de hoofdpagina van het forum staat het totaal aantal berichten. Deel dit door het aantal dagen dat het forum actief is: ta da. Valt mee toch?

Ik vraag me hardop af waarom jij hier nog te vinden bent als dit forum je niet zint?!

Ja echt verschrikkelijk, kon er ook bijna niet van slapen, volgens mij Hans Vuuren ook niet !
Gr Wolf1
Laatst gewijzigd door Wolf1 op 22 Feb 2012, 11:44, in totaal 2 keer gewijzigd.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Bejakruiser » 22 Feb 2012, 11:18

Haal van het totaal geschreven berichten de berichten af die niets bijdragen (zoals deze) en ta da valt toch erg tegen nietwaar?
Ik denk dat het niet zozeer het forum is wat niet zint maar meer een aantal personen die het verpesten. En dan bedoel ik niet Hans of Wolf.
Als degene die er echt verstand van hebben iedere zin 3 keer moeten overdenken of ze niet door iemand verkeerd opgevat kunnen worden dan zal er weinig meer aan zijn voor hun om nog iets te plaatsen.
Bejakruiser

ligplaats:
info:

Berichtdoor sigdock » 22 Feb 2012, 11:35

Bejakruiser schreef:Haal van het totaal geschreven berichten de berichten af die niets bijdragen (zoals deze) en ta da valt toch erg tegen nietwaar?
Ik denk dat het niet zozeer het forum is wat niet zint maar meer een aantal personen die het verpesten. En dan bedoel ik niet Hans of Wolf.
Als degene die er echt verstand van hebben iedere zin 3 keer moeten overdenken of ze niet door iemand verkeerd opgevat kunnen worden dan zal er weinig meer aan zijn voor hun om nog iets te plaatsen.

Er is een groot verschil tussen '3 keer moeten overdenken' en een enigszins zorgvuldige woordkeuze. En als zelfs dat laatste al teveel is dan zul je als poster moeten aanvaarden dat je arrogant overkomt. Als er ergens op een draad een flame-war onstaat zijn er altijd (minimaal) twee partijen schuldig aan, iedereen kan immers bsluiten om te stoppen en de ander in zijn/haar waarde te laten. Ook Hans en Wolf.
sigdock

ligplaats: Marina Muiderzank
info: Kalik 30

Berichtdoor oeds » 22 Feb 2012, 11:45

Tjonge wat een rumoer om een doodsimpele constatering .
Ik vroeg alleen waarom het momenteel zo stil is op dit forum of dat we allemaal afwachten op beter weer.
Dit geld tenminste wel voor mij.
Wat gebeurd er nu?
Als een bom beginnen mensen elkaar nare dingen te verwijten en dwalen we af.
IK zou zeggen sluit deze topic maar als het zo moet.

Laten we proberen om respectvol met elkaar om te gaan en de expertise van sommige welwillende mensen te waarderen.
Het moet mogelijk zijn ik ben zelf ook nog admin op een ander forum en wat ik hier lees kom ik daar in een jaar niet tegen.
Een forum hoort een vraagbaak en geen (klaagbaak) te zijn met een goede dosis aan humor/gezelligheid/respect en uiteraard discussies niet te vergeten.
Echter een discussie is leerzaam zolang de omgangsnormen respectvol blijven.

Groet Oeds
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 22 Feb 2012, 11:51

sigdock schreef: iedereen kan immers bsluiten om te stoppen en de ander in zijn/haar waarde te laten. Ook Hans en Wolf.
Echt niet !
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat