Het logo op laten nemen lijkt mij geen onmogelijke opgaaf.
Je tweede verhaal snap ik niet helemaal, bedoel je 3 of 4 grote rubrieken met meerde subrubrieken>?
henkvd schreef:Nee ik bedoel de omschrijving van een rubriek nog een vb
PROJECTEN de omschrijvings tekst is Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.
voor iedere rubriek dus slim de zoek kreten plaatsen OUTBOARD MOTOREN bv impellor, schroef werkmotor bougie staartolie
vuuren1 schreef:Het is hier inmiddels erg druk met het elkaar onder de loep nemen en uitputtend gezeur over wie er gelijk heeft.
Er zijn hier enkele vakmensen die gratis adviezen geven, maar als dat vaker onder de noemer - eigenwijze schoolmeester- wordt geplaatst dan stopt dat ook een keer.
JulienH schreef:Wat een verschrikkelijke opmerking Wolf. Je raakt kant nog wal. Op de hoofdpagina van het forum staat het totaal aantal berichten. Deel dit door het aantal dagen dat het forum actief is: ta da. Valt mee toch?
Ik vraag me hardop af waarom jij hier nog te vinden bent als dit forum je niet zint?!
Bejakruiser schreef:Haal van het totaal geschreven berichten de berichten af die niets bijdragen (zoals deze) en ta da valt toch erg tegen nietwaar?
Ik denk dat het niet zozeer het forum is wat niet zint maar meer een aantal personen die het verpesten. En dan bedoel ik niet Hans of Wolf.
Als degene die er echt verstand van hebben iedere zin 3 keer moeten overdenken of ze niet door iemand verkeerd opgevat kunnen worden dan zal er weinig meer aan zijn voor hun om nog iets te plaatsen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers