door gast » 19 Jan 2012, 17:15
Wie nog meeleest op het andere forum;
Het forum zal gewoon de naam Zeilen.nl blijven dragen, alleen gebruiken ze wel de link watersport.nl/forum om daar te komen.
Dus heel slim en subtiel maken ze gebruik van mensen die op zoek gaan naar antwoorden op problemen die de watersportlink gebruiken, deze mensen komen uit op het zeilen forum en zullen zich niet bewust zijn van het bestaan van dit forum.
Het Zeilen forum kan gebruik maken van het archief wat door de meesten van ons is gemaakt dmv antwoorden en tips.
Er staat geschreven dat ze niet iedereen 100% tevreden kunnen maken, echter de enigen die tevreden zullen zijn zijn de gene met de commerciële belangen.
De grootste groep die tevreden gemaakt hoort te worden zit hier maar juist deze groep is niet meer van belang zo schijnt het.
Nu begint de admin daar al te morrelen over het logo wat wij gebruiken en dat als sanoma lucht ervan krijgt weer terug willen halen.
Dus met andere woorden, we (Zeilen en co) slopen het forum, hebben heel veel poep aan de aktieve leden (want wij hebben toch nog 6500 over) en nu gunnen ze ons het Logo ook nog geeneens.
Ik heb getracht hier en daar en soms per mail de geschillen en de aversie naar elkaar te bedaren omdat het elkaar beconcurreren alleen maar slecht is voor beide fora's. Ook had ik nog hoop dat Ton Aarts een positieve invloed kon uitoefenen op Sanoma om alles weer naar behoren te krijgen. Helaas heeft de Zeilmoderatie meer invloed.
We moeten oppassen wat we daar schrijven want als je de voorwaarden leest heb je zo een ban te pakken, ik denk dat sommigen van ons daar weinig moeite voor hoeven doen.
Ik ben echt verbolgen!