Hans, liever zou ik ook gewoon een RM69 kopen maar ik moet rekening houden met verschillende situatie's en toilet-gewoontes... Zo kan er een huurder vlak voordat die naar bed gaat nog even een krom ei gaan leggen, vervolgens een halve toiletrol gebruiken omdat die ster anders maar niet schoon lijkt te worden... Vervolgens met de hand moet pompen.... Dan hangt die huurder (met de nodige wijn of bier achter de kiezen) tijdens het pompen met zijn gezicht vlak boven de net gedane bevalling en die spoelt dan net het papier uit het zicht en vlucht dan het toilet af omdat het nog mistig is van de stank.... Dan blijft de hele nacht een dikke prop nat toiletpapier in de afvoerslang staan... Als ze dan de volgende dag hun bier willen uitpissen komen ze tot de ontdekking dattie verstopt zit... En het ergste komt dan.... Dan gaan ze mij bellen!!

of ik dat even op kan komen lossen....
Het gaat me dus niet zozeer om een electrisch toilet maar het gaat me erom dat er VEEL water achteraan gespoeld wordt.. Ik heb geen zin om in andermans stront te gaan zitten poeren !!!
Dat Exalto Rheinstrom verkoopt wist ik al..... Maar weet jij ook wat ze ervoor vragen dan? Ik wil best geld uitgeven aan een goeie pot maar die Rheinstrom-prijzen zijn me net iets te bar...