henkvd schreef:Ik heb geen antwoord voor de bereikbaarheid, met mijn tools kon ik verder ook nergens bij. zat aan de host kant vast blijkbaar.
heuvels schreef:Het was afgelopen dagen weer goed raak. Als ik het forum beheerde zou ik overstappen naar een andere hoster. Zo als het nu is gaat de lol er snel van af. Zoals alles zal het wel een kwestie zijn van geld. Als je Google advertenties implementeert dan haal je de kosten van een betere hoster er gemakkelijk uit.
Ik heb hier ervaring mee. kwestie van een database backup maken met de forum software. bij de nieuwe hoster een server omgeving aanvragen met dezelfde specificaties als de huidige server. dan een nieuw forum installeren van hetzelfde level. meer info hierover op https://www.board3.de/chaea schreef:Er zal zeker een beter alternatief zijn, maar dat kan ook betekenen dat dan de bestaande gesprekken anders ingedeeld gaan worden. Dat was toen ook met het vorige forum het geval, was bijna niet meer leesbaar.
En om nu weer vanaf 0 te beginnen is onverstandig, daarvoor is de kernpostergroep te klein geworden.
Enne reclames, nee aub niet
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers