Ik heb een sloep met een ouwe Indenor motor, ik weet niet precies welk type want dat staat niet meer op het blok.
Het probleem is als volgt, motor start prima, varen gaat prima, gas erbij gaat prima. ik denk dat de accu bij laad, mijn ingebouwde voltmeter geeft op dat moment 13,7 volt, afhankelijk van hoeveel gas ik geef.
Dan kan ik prima een uur of 2 varen. Kom ik terug in de haven en zet ik alles uit, dan kan ik meteen daarna niet meer starten.
Dit is al een keer midden op het water gebeurd toen hij in stationair uitviel, na 15 minuten kon ik hem toen wel starten.
Maar nu doet ie dat helemaal niet meer.
Als ik in de haven blijf en hem met koude motor start, gaat ie meteen aan, zet ik hem na 5 minuten uit, dan kan ik hem vrijwel meteen weer starten, en dat kan ik een aantal keren doen.
Maar dit probleem treedt echt alleen op na lang varen en ik begrijp maar niet wat het is, als het de accu was dan verklaard dat niet waarom ie in de haven meerdere keren start, de startmotor lijkt goed omdat ie meteen start, solenoid is net vervangen, dynamo is net gereviseerd, ik weet niet meer waar ik moet zoeken.