Mopolcamper schreef:Hoho, ik vroeg wie hier ervaring mee had. Dat laat onverlet dat de motor binnenkort door een dealer wordt onderhouden en op mogelijke gebreken gecheckt.
MR Camper,
Ik heb geen specifieke ervaring, wel met andere additieven in het verleden.
Vroeger gooide ik van alles in mijn auto, om olielekkages of koellekkages te stoppen bijvoorbeeld.
Daar kan ik kort over zijn, geen gewenst resultaat ondanks de beloftes fabrikanten, en deze resultaten waren meetbaar want de lekkages zouden moeten stoppen of verminderen.
Ook ben ik een jaartje meegegaan met het GTL verhaal toendertijd hier op het forum, ondanks dat sommige leden verbeteringen zagen was het bij mij 0.0 in zowel auto als boot.
Daarom ben ik sceptisch, want jouw vraag is niet meetbaar, de fabrikant beweerd maar waar kan je het staven?
Dan mbt mijn ervaring met de slagroomkloppers, ik heb nog geen additief in handen gehad die het E10 probleem teniet doet.
Trouwens, de turfroute is de meest saaie route die er is of je moet van heeeeel veel bruggen en sluizen houden, en tussen 9 en 16:30 willen varen. Maar als je je toch met pech mbt brandstof komt te liggen breng ik je een pintje