Ben jij soms die rare monteur?
Dacht je soms dat fabrikanten zoiets als een Jan Doedel voorschrijven?[/quote]
Ik weet niet wat jij mij nou aan het aanvallen ben Renegade, maar kan jij wel lezen? Ik zeg toch juist dat hij kleppen moet stellen???
Amersfow schreef:Hmm nou weet ik het niet meer
Amersfow schreef:Hey Wouter, mischien een stomme vraag… maar waarom wil je van alle motoren de kleppen stellen? Geven ze alle drie mankementen? Mijn advies als scheepsmonteur is blijf van een goedlopende motor af… en doe alleen het nodige onderhoud…
Wolf1 schreef:Allemaal door "Amersfow" geschreven, wie is nu Wouter en wie de scheepsmonteur ?
Gr. Wolf1
Amersfow schreef:Hmm nou weet ik het niet meer![]()
Hey Wouter, mischien een stomme vraag… maar waarom wil je van alle motoren de kleppen stellen? Geven ze alle drie mankementen? Mijn advies als scheepsmonteur is blijf van een goedlopende motor af… en doe alleen het nodige onderhoud…
ja ik zelf zou het niet doen. Scheelt je een berg geld en ook het risico dat je na het stellen wel mankementen krijgt zoals het gaan horen van de kleppen… of dat ze toch niet helemaal meer lekker sluiten daarna of juist teveel afdrukken in de klepzittingen. Ik zou gewoon lekker je olie en je filters doen en alle slangen even goed nalopen op droogte of andere mankementen… daar behaal je meer eer uit
Amersfow schreef:Nou ik denk dat die monteurs eerder ons links laten liggen. Tis toch verschrikkelijk, je kunt nergens meer een klusjesman voor vinden. En als je al vind laten ze je gewoon zitten. Je moet alles maar zelf kunnen doen.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten