Peugot indenor

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: Peugot indenor

Berichtdoor stentor950 » 07 Dec 2013, 21:43

Bericht door stentor950 » za 19 okt 2013, 21:19

Je hebt verschillende soorten keer koppelingen met platen of hydraulisch, hoe het exact inwendig werkt kan ik je niet vertellen maar het werkt niet als een versnellingsbak met tandwielen.Ik probeer het ongeveer uit te leggen. Bij een hydraulische koppeling wordt de oliestraal doormiddel van een driewegklep in de richting van voor of achteruit gezet.De richting van de oliestraal bepaalt dus of je voor of achteruit gaat. Bij een plaatkoppeling worden de platen als het waren op elkaar gedrukt waardoor ze elkaar meenemen of juist niet meenemen.Ik weet niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen.Maar het is een feit dat als je meer toeren maakt je harder gaat,als dat bij jullie niet gebeurd slipt er iets.Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is ,her is moeilijk uit te leggen



Als je dit soort onzin uitkraamt zonder je eerst te verdiepen in de werking van een (hydraulische)keerkoppeling, dan sla je de plank volledig mis. Probeer eens - Werking hydraulische keerkoppeling- in Google???.
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Peugot indenor

Berichtdoor Klaver vier » 07 Dec 2013, 21:43

Bericht door De Stoere » za 19 okt 2013, 21:27

Als je goed leest ,ik zeg er ook bij dat ik het niet exact weet ,maar sla zeker de plank niet mis bij waar de vraag omgaat van Jeroen.Mijn antwoordt was namelijk dat de koppeling slipt,en dat is ook zo.Dus ik zou maar niet zo snel oordelen.Gr René (De Stoere).
Klaver vier
 

Re: Peugot indenor

Berichtdoor stentor950 » 07 Dec 2013, 21:44

Bericht door stentor950 » za 19 okt 2013, 21:33

Het is helemaal niet verkeerd om NIET deel te nemen maar gewoon kijkt/ziet wat anderen hierover te zeggen hebben
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Peugot indenor

Berichtdoor Klaver vier » 07 Dec 2013, 21:44

Bericht door De Stoere » za 19 okt 2013, 21:46

Als je het zelf niet snapt kan je beter niets zeggen en mij geen verwijten maken die nergens op slaan.Ik kraam namelijk geen onzin uit.Verder ga ik ook niet in op jou mening,dit is een zinloze discussie.Gr René ( De Stoere).
Klaver vier
 

Re: Peugot indenor

Berichtdoor vuuren1 » 07 Dec 2013, 21:46

Bericht door vuuren1 » za 19 okt 2013, 23:15

Los van de goede bedoelingen van René denk ik ook dat de reacties soms iets te ver neigen naar goedbedoelde adviezen die iemand eigenlijk niet helpen.
Heel fijn dat René meedenkt maar dat moet m.i. niet resulteren in adviezen die een vraagsteller in verwarring kan brengt.

Na mijn vraag over merk en type is er tot op heden geen antwoord gekomen en kunnen we dan ook niet concreet reageren.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten