Kwokko schreef:Het ding is gemaakt van POM,dat is licht water opneembaar,en dus ook diesel opneembaar.
Diesel is naast een brandstof , ook een oplosmiddel.
Je lost er allerlei teerproblemen mee op.
Plastics een oplosmiddelen gaan niet samen.
Maar ja, sommigen moet eerst ervaren,voordat ze het gaan geloven.
Kwokko schreef:Het ding is gemaakt van POM,dat is licht water opneembaar,en dus ook diesel opneembaar.
Diesel is naast een brandstof , ook een oplosmiddel.
Je lost er allerlei teerproblemen mee op.
Plastics een oplosmiddelen gaan niet samen.
Kwokko schreef:Maar ja, sommigen moet eerst ervaren,voordat ze het gaan geloven.
aadbloem schreef:en geloven? Dat doet men doorgaans in de kerk, niet in de machinekamer
aadbloem schreef:Het lijkt mij dat het voor dit projectje prima te gebruiken is en er wordt door Lexvdpoel ook een slang beschikbaar gehouden om het hele project in een keer te vervangen door de originele retourslang.
Lexvdpoel schreef:*Het is brandstof bestendig tegen methanol, diesel en benzine
Bas kan je deze opmerking nader uitleggen? Er wordt toch juist geprobeerd om te meten hoeveel er rond gaat??
aadbloem schreef:Bas kan je deze opmerking nader uitleggen? Er wordt toch juist geprobeerd om te meten hoeveel er rond gaat??
Lexvdpoel schreef:Ik heb wat?
Maar inderdaad ik zou er zelf geen twee keer over nadenken om een dergelijk apparaat in mijn brandstofcircuit te durfen zetten
Kwokko schreef:Methanol is geen brandstof.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten