Een bericht kun je zelf niet verwijderen, maar wél wijzigen.
Je vervangt alle tekst gewoon door een . (punt) of zo iets. Alle tekst alleen weghalen lukt niet.
Belle Barbe schreef:Hoi,
Ik heb een stalen platbodem van 11m uit 1890 gekocht (ooit als paardenflat gebruikt) waar in de jaren 60 een opbouw op is gekomen. De boot heeft de afgelopen 40 jaar in Amsterdam gelegen maar de Samofa motor heeft stil gestaan sinds de gemeente Amsterdam een verbod op dieselmotoren invoerde. Nu is de boot sinds afgelopen week van mij (mijn eerste boot) en wil ik de motor weer werkend krijgen (ik woon in Zaandam waar alles nog mag). Ik heb wel veel sleutelervaring aan oldtimer auto's dus wat ik gister allemaal zag kwam redelijk herkenbaar over. Behalve het koelsysteem. De vorige eigenaresse heeft laten weten dat ze het koelsysteem onklaar heeft gemaakt en dat het dichtgelast is. Maar ik begrijp niet precies wat ze daarmee bedoelt want het lijkt gewoon een gesloten koelsysteem te zijn (met vuldop). Online lees ik ook dingen over kielkoeling. Zou dat iets zijn wat dichtgelast is? Ik ben er nog niet onder gaan liggen omdat de boot in een erg ondiepe moddersloot ligt. En het was juist de bedoeling om de motor werkend te krijgen zodat ik haar naar de werf kan varen en niet hoef te slepen.
Wie helpt me verder?
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers