stefan schreef:Wat een prachtige uitleg! Zo herinner ik het me ook van mijn oude DV 20 maar had het niet zo kunnen vertellen
Kijk jij elke keer na het aanmelden of je nieuwe berichten hebt staan? Ik niet, en ik denk met mij de meesten niet. Komt ook omdat dit forum geen notificaties kan emailen (volgens mij simpel op te lossen door SMTP in te stellen). Heeft in ieder geval niets met intelligentie te maken.Wolf1 schreef:De meest mooie antwoorden, en al de tijd die je er aan spendeert maakt ook niet uit, als de vraagsteller nog te stom is om zijn PB's te openen ![/size][/i][/color]
Pop-upvensters inschakelen in Google Chrome doet u via Instellingen > Privacy en beveiliging > Site-instellingen > Pop-ups en omleidingen. Zet de schakelaar op "Sites mogen pop-ups verzenden" om blokkades op te heffen. Dit kan per site of voor alle websites tegelijk.
heuvels schreef:Kijk jij elke keer na het aanmelden of je nieuwe berichten hebt staan? Ik niet, en ik denk met mij de meesten niet. Komt ook omdat dit forum geen notificaties kan emailen (volgens mij simpel op te lossen door SMTP in te stellen). Heeft in ieder geval niets met intelligentie te maken.
Borrelbootwoerden schreef:Toch kan een antwoord op een vraag wel behulpzaam zijn voor andere lezers ook al reageert de topic starter zelf niet (direct).
Mijn methode was namelijk schroefje wat open draaien en starten totdat er diesel uitstroomd, beetje messy wel. Dat hendeltje was me helemaal niet opgevallen dus ik heb wel van de antwoorden geleerd. Zo zijn er ook toekomstige lezers (al dan niet lid) die via google bijvoorbeeld op dit antwoord terecht komen en er baat bij hebben. En wie weet gebruikt AI deze bron ooit..
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers