Python drive defect of iets anders aan de hand?

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: Python drive defect of iets anders aan de hand?

Berichtdoor benvandereem » 19 Mei 2024, 15:37

Bwas schreef:Hallo! Ik hoop hier antwoord te krijgen op een probleem: mijn sloep heeft ineens geen aandrijving meer, het lijkt of de motor geen connectie meer maakt met de schroefas (eerste deel python drive bij motor draait, 2e deel na de lager van de python draait niet in dezelfde snelheid meer mee en er zit geen weerstand op. Is dit probleem makkelijk te verhelpen? Ik hoor het graag!

Groet, Berend


Is er al iets aan gedaan?
Is de homokyneet er al tussen uit gehaald,zodat je de klembus in het stuwdruklager kan zien?
Kan je de schroefas draaien zonder dat het stuwdruklager meedraait.
Je zal toch iets zichtbaar moeten maken,om het probleem op te sporen,en te kunnen verhelpen.
benvandereem
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 25 Dec 2013, 16:54
ligplaats:
info:

Re: Python drive defect of iets anders aan de hand?

Berichtdoor SimondeDanser » 19 Mei 2024, 20:10

Er zijn mensen die zodra ze een probleem hebben niet eerst zelf eens gaan kijken of ze het probleem kunnen vinden, maar hun probleem eerst op het forum spuien in de hoop dat er dan wel iemand opspringt die zegt "daar zit het probleem". Ik vind dit een vorm van gemakzucht die ik niet kan waarderen. En als zo'n ts dan ook niks meer van zich laat horen terwijl anderen hun best doen om mogelijke oorzaken te beschrijven dan mag zo iemand het van mij verder zelf uitzoeken. Die wil kennelijk niet geholpen worden anders had hij wel iets van zich laten horen. Al laat hij maar weten dat hij nog geen tijd gehad heeft.
M.a.w. lekker aan laten modderen. Als hij wil varen zal hij er wat voor moeten doen en dat is in elk geval niet anderen voor zijn karretje spannen.
SimondeDanser
 
Berichten: 274
Geregistreerd: 21 Feb 2022, 18:04
ligplaats:
info:

Re: Python drive defect of iets anders aan de hand?

Berichtdoor Wolf1 » 20 Mei 2024, 11:24

Maak het nog veel gekker mee, ik heb er die benaderen je met prive post, daar zoek je van alles voor uit, en zijn dan te bedonderd om hun eigen postvak te openen !
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

Re: Python drive defect of iets anders aan de hand?

Berichtdoor Amersfow » 20 Mei 2024, 14:25

Schaamteloos
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1924
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten