Op eigen kiel door de stuw

Re: Op eigen kiel door de stuw

Berichtdoor R.C.Grootveld » 14 Jul 2021, 22:29

Aad, dat opslag probleem kun je deels voorkomen door een auto-resize toe te passen, dat doe ik zelf ook op mijn website.
Ik kan uploaden wat ik wil, tijdens het proces worden ze automatisch verkleind naar een bepaald maximum.
Verder kun je de afmeting afvragen en er een beperking opzetten om het in de hand te houden.

Op zich werkt het huidige systeem wel en ik heb m'n eigen server, maar ik moest toch meerdere pogingen doen eer hij getoond werd.
Dus ergens lijkt er toch iers geks te zitten.
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: Op eigen kiel door de stuw

Berichtdoor heuvels » 14 Jul 2021, 23:03

Op mijn forum heeft een select groepje leden de mogelijkheid foto's te uploaden. Zij gaan er gepast mee om.
Gebruikers-avatar
heuvels
 
Berichten: 1095
Geregistreerd: 15 Feb 2020, 17:20
Woonplaats: Maassluis
ligplaats: SW Vlietland
info: Vechtkruiser 7,20 meter
STAATSIE

Re: Op eigen kiel door de stuw

Berichtdoor kajoe » 15 Jul 2021, 10:23

in mijn vorige leven heel wat keren van Vreeswijk en wijk b Duurstede naar arnhem geweest was altijd flink douwen ,van wijk naar Arnhem bijna 5 uur normale snelheid 18 kmpu ,
ook de ijssel in opvaart was het fiks douwen ,maar de maas nu en de verwachting zou ik als jachtje niet aan beginnen eerstens de ervaring die velen niet hebben met zeer snel stromend water met alle eventuele rotzooi die mee drijft .wij bleven met grote schepen uit ellende vaak ook maar ergens liggen als je niet persee door hoefde laden en lossen was er ook niet bij en je moest heel wat vermogen hebben om ev door de stuwen te komen toen ook met onze 1200 pk werd het stoppen en liggen .
kajoe
 
Berichten: 1374
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Vorige

Terug naar Reiservaring

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten