Devarendebloemist schreef:Inmiddels heb ik een fantastische zomer op de Maas gehad en ben ik een paar keer de sluis doorgegaan, gaat prima.
Het enigste wat ik nog niet snap zijn de openingstijden.
Als ik Google kom ik op een pdf bestand waarin staat zomers tot 19.30 open. Maar ik heb toch wel her idee dat het rond 18.00 wel klaar is.
Wat dat betreft vind ik een brug wel duidelijker met dubbel rood.
Als je zo maar googelt kom je gemakkelijk op oude informatie terecht.
Je zou hier kunnen kijken
https://vaarweginformatie.nl/frp/main/#/home
Of een recente versie van de wateralmanak 2 aan boord hebben, boordevol nuttige info.
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/104791/ ... eel-2-2025
En wat betreft die rode lichten, die zijn aan een sluis niet anders als bij een brug!

