Re: Rusland
Geplaatst: 24 Okt 2020, 16:34
En weer verder met de dagtank.
Omdat er twee brandstofleidingen door het waterdicht machinekamerschot gaan lopen moeten deze doorvoeren ook waterdicht zijn.
Hier voor een 18mm rvs bout genomen en een moer.
De moer doormidden gezaagd, anders is er geen draad genoeg voor 2x moer,ring en pakking.
De bout doorgeboord met 5mm en de kop er afgezaagd.
Aan beide einde een tulle gedraaid voor 8mm slang.
Het geheel kan nu door het schot gestoken worden en aangedraaid, zo ontstaat er een degelijke en 100% waterdicht doorvoer.
Nu nog de slangtule draaien voor in de rvs dagtank, deze worden in de tank gelast.
Ik heb hier voor gekozen in plaats van het lassen van lassokken, omdat het 5 extra verbindingen schild die kunnen lekken.
Wordt vervolgt,
Mvg,
Pascal.
Omdat er twee brandstofleidingen door het waterdicht machinekamerschot gaan lopen moeten deze doorvoeren ook waterdicht zijn.
Hier voor een 18mm rvs bout genomen en een moer.
De moer doormidden gezaagd, anders is er geen draad genoeg voor 2x moer,ring en pakking.
De bout doorgeboord met 5mm en de kop er afgezaagd.
Aan beide einde een tulle gedraaid voor 8mm slang.
Het geheel kan nu door het schot gestoken worden en aangedraaid, zo ontstaat er een degelijke en 100% waterdicht doorvoer.
Nu nog de slangtule draaien voor in de rvs dagtank, deze worden in de tank gelast.
Ik heb hier voor gekozen in plaats van het lassen van lassokken, omdat het 5 extra verbindingen schild die kunnen lekken.
Wordt vervolgt,
Mvg,
Pascal.