Sloepje varen

Sloepje varen

Berichtdoor Amersfow » 15 Aug 2024, 19:10

Die sloepvaarders hebben het nog niet zo gek bekeken. Bijna elk uur dat je aan de boot besteed is vaartijd. Weer even heerlijk 0,1 ltr diesel verstookt ;-) https://photos.app.goo.gl/dzmxJ4Gs9fJo7vLd8
Gebruikers-avatar
Amersfow

ligplaats:
info:

Re: Sloepje varen

Berichtdoor chaea » 15 Aug 2024, 21:10

Amersfow schreef:Die sloepvaarders hebben het nog niet zo gek bekeken. Bijna elk uur dat je aan de boot besteed is vaartijd. Weer even heerlijk 0,1 ltr diesel verstookt ;-) https://photos.app.goo.gl/dzmxJ4Gs9fJo7vLd8

Klopt wel als je vrij kan varen, wij huren elk jaar wel een keer een sloep. Heerlijk geen rompslomp met traileren of ligplaatsen incl onderhoud etc.

Maar het klussen geeft mij op de 1 of andere manier veel voldoening, stiekum meer dan het varen.
chaea

ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Berichtdoor Amersfow » 16 Aug 2024, 06:18

Is wel zo, maar ik heb/maak altijd te kort tijd. Je kunt altijd wel weer iets vinden wat verbetering of een kwast nodig heeft. Zo'n sloepje heeft echter erg weinig aandacht nodig om netjes te blijven. Alleen schoonmaken.
Gebruikers-avatar
Amersfow

ligplaats:
info:

Berichtdoor chaea » 16 Aug 2024, 09:12

Amersfow schreef:Is wel zo, maar ik heb/maak altijd te kort tijd. Je kunt altijd wel weer iets vinden wat verbetering of een kwast nodig heeft. Zo'n sloepje heeft echter erg weinig aandacht nodig om netjes te blijven. Alleen schoonmaken.

Ja klopt, en als je aan het water woont is het natuurlijk ook zo instappen en even je hoofd leeg maken.
Helaas heb ik die luxe niet, wel een oldtimer die ik op een mooie zomeravond uit de garage pak, heeft zelfde effect alleen blijft mijn voorkeur het water 8-)
chaea

ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Terug naar Waar vaar jij mee ?