Update Navionics

communicatie en navigatie apparatuur

Update Navionics

Berichtdoor pascall » 04 Apr 2024, 07:29

Iemand ervaring met het aanschaffen of Updaten van Navionics kaarten?

Ik wil mijn Navionics kaarten updaten, na wat zoeken op internet kom ik bij Navionics zelf uit.
Daar op klikken komt ik bij Garmin terecht, wat de prijs betreft, daar zit circa 50 euro verschil in per kaart ten opzichte van bestellen in NL.
Ik weet alleen niet wat ik koop, is het een SD kaartje met de aangeschafte kaarten of is het een activering code, iemand hier ervaring mee, ook wat de site betreft?

Mvg,

Pascal.
pascall
 
Berichten: 2124
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: Update Navionics

Berichtdoor jkb » 04 Apr 2024, 10:31

Ik ben 1 x op zo een aanbieding ingegaan. Kreeg een sd card opgestuurd. Bleek Frankrijk er niet in te zitten. Stond wel in de aanbieding. Of ik heb verkeerd gekeken. Via helpdesk teruggestuurd. Bleek mijn bestaande licentie gelocked, maar via de helpdesk netjes opgelost. en online opnieuw betaald en geupdated. Of dat automatisch na betaling ging of met een activatiecode weet ik niet. Ik denk automatisch. Help@navionics.com helpt je prima. Maar je moet dus heel goed kijken wat je koopt.
jkb
 
Berichten: 321
Geregistreerd: 19 Mrt 2019, 17:55
ligplaats:
info:

Re: Update Navionics

Berichtdoor pascall » 04 Apr 2024, 12:07

Oke, bedankt voor de info!!

Mvg,

Pascal.
pascall
 
Berichten: 2124
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: Update Navionics

Berichtdoor Yep » 04 Apr 2024, 21:09

Het eerste fysieke kaartje met een bepaald gebied koop ik via een dealer.
Kaartupdates gaan via de site en het kaart abonnement kan via de site na een jaar vernieuwd worden tegen een vergoeding met korting.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3169
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:


Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten