maikelkocx schreef:Ik zou ook eens goed naar starlink kijken! Dat doet eigenlijk alles wat je vraagt en nog onbeperkt ook.
Je moet er wel rekening mee houden dat je een omvormer nodig hebt
Ik heb vorige week een Starlink setje besteld €249,- en vandaag de antenne op dak en binnen een kwartier perfect internet. Video streamen getest met de YouTube video’s van Bootrips de Parel die gisteren door Mauvage vaarde. Vervolgens met ZiggoGo en de ChromeCast NPO1 journaal en dat werkt ook perfect.
Ik had alleen een digitenne ding voor in Nederland maar die kan op de schroothoop. Nu kunnen we in Frankrijk volop internetten, voetbal en olympische spelen kijken. Onbeperkt internet !
De kosten zijn per maand en er is geen sprake van een contract. Je kan de set pauzeren in de app en de boel in oktober in de doos opruimen en in mei weer uitpakken. In die pauze tijd betaal je niets. Stop dus met die onzinnige nep-onbeperkt abonnementen waarbij je midden in een film of voetbal wedstrijd sms-jes moet versturen om gigabytes erbij te krijgen. Of gedoe met schotels om canaldigitaal in beeld te krijgen…..1 satelliet.
Starlink heeft op dit moment 6000 satellieten actief.