De schotel is onderdeel van het Starlink for RV-abonnement. Dit abonnement kost 105 euro per maand en de verbindingen hebben een lagere prioriteit dan andere Starlink-abonnementen. Dit betekent dat tijdens piekmomenten de internetsnelheden van het For RV-abonnement lager kunnen liggen dan de snelheden van andere abonnees.
SpaceX levert de nieuwe schotel vanaf december. Op dit moment is de schotel alleen in de VS te bestellen, waar deze omgerekend 2506 euro kost. Met btw zou dit 3033 euro zijn. De reguliere For RV-schotel, die dus alleen stilstaand te gebruiken is, kost daar 599 dollar. In Europa kost deze 480 euro.
bas schreef:Je uitdaging zit in je dataverbruik. Onbeperkt is in de praktijk gelimiteerd aan 5Gb per dag en daar ga je het niet mee redden als ik het zo lees. Wil je meer dan gaat de kassa rinkelen.
bas schreef:Die limiet van 5Gb per dag is op de telfoonabbonememten met "onbeperkt" data. Je had meer "soortgenoten" dus dat liep de spuigaten uit en daarom is er een limiet op gezet. Vandaar ook dat je goedkope aanbieder failliet is gegaan en de huidige prijzen voor echt onbeperkt flink duurder zijn.
chaea schreef:Wat wellicht een optie kan zijn, tenminste bij KPN, is het delen van data. Ik mag 50 g pmnd overmaken naar een 2 KPN abo, en zover ik weet kan je die gewoon opmaken zonder beperking.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten