Thanks!!!
Dat is een plausibele verklaring.
ErikHa schreef:NC word meestal toegepast als de veiligheid in het geding is. Denk maar na wat er gebeurd in geval van een gammel contact ergens in de keten.
Gr. Erik
Yep schreef:Ik heb een aparte stop- en startknop.
Deze drukknoppen (moment) laat ik elk een eigen relaistje aansturen (met blusdiode) waarna de prik via de JD kabelboom het motorruim ingaat.
Yep schreef:Klopt, gewoon aan/uit, simpel.
Een relais erachter zorgt door doorlaat prik voor stabilisers, hydrauliek en externe dynamoregelaar, uiteraard elk van de 3 afgezekerd.
En los daarvan worden de motorgebonden functies bedient door het contactslot..
Yep schreef:Het vreemde is dat ik op aangeven van een ander een weerstand van ca. 50 ohm heb gemeten bij onderstaande opzet.
Ik ga de komende dagen meten wat die weerstand doet bij zakken waterpeil.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten