Wolf1 schreef:Nee, het Mennekes deksel is van plastic en niet van stroom geleidend materiaal, wat je aan moet raken als je de stekker er in of uit wilt doen !
Gr. Wolf1
Weet je wat jij moet doen Wolf1?
Je moet je boot wegdoen ,en een polyester boot nemen ,want je huidige is van staal ,en is stroom geleidend.
Zo gauw jij je poot erop zet ,kun je wel eens een behoorlijke schok krijgen ,als je deze aan de walstroom hangt.
Waar jij in dit draadje over zeurt en steeds doorzaagt , is niet aan de orde.
Zo als jij het schetst is er niets meer mogelijk.
Maar voor hetzelfde geld ben je een chatbot ,die antwoorden geeft op basis van wat je input is en hoe je geprogrammeerd bent.
En het artikel waar @aadbloem het over heeft ,is niets anders dan een RVS plaat,waar een deksel op zit dat van RVS is .
En in die plaat zit een kunststof koker waarin de aansluitpunten van de spanningsvoorziening samen komen ,ieders in een aparte kunststof kokertje, totaal geïsoleerd t.o.v. de RVS plaat.
Er zal nooit een "stroompje" gaan lopen in de plaat ,tenzij het op een andere manier gebruikt ,dan waarvoor het bedoeld is te gebruiken.
Maar of jij dat snapt ,waag ik te betwijfelen.
In ieder geval draagt dit geëmmer niet bij ,tot het informeren van mensen die informatie zoeken op een openbaar platform, dat voor iedereen met of zonder account te lezen is op het World Wide Web over dergelijke zaken.
Ik begrijp niet hoe iemand tot op de draad door kan adviZEURen over iets , dat je met de hand kan aanraken,mogelijk onder spanning kan komen te staan.
Nogmaals , dat kan je Akant ook zijn.
Niets is onmogelijk.
Voor mij ben je i.i.g. geen adviseur meer ,maar een adviZEUR.
En even voor jou Wolf1.
Stroom kan er nooit op staan , wel spanning.
Jij wilt als Mister perfect overkomen ,wees dat dan ook.

Hoe krijg je ellenlange threads?
Nou doodgewoon constant maar dooremmeren over dingen die totaal irrelevant zijn.