[quote="Peterl"]Ja deze verbruikt heel wat minder maar mijn licht accu's waren wel gesloopt, dus ook nieuwe gekocht. Rib uit je lijf.
Waarom niet tegelijk voor lithium gekozen kost rechtstreeks van de chinees het zelfde ?
Gr, Wolf1
niet aan gedacht Wolf en dit voelt vertrouwd en grote accu's van de Chinees weet ik niet met garantie.Peterl schreef:Ja deze verbruikt heel wat minder maar mijn licht accu's waren wel gesloopt, dus ook nieuwe gekocht. Rib uit je lijf.
Waarom niet tegelijk voor lithium gekozen kost rechtstreeks van de chinees het zelfde ?
Gr, Wolf1
Peterl schreef: niet aan gedacht Wolf en dit voelt vertrouwd en grote accu's van de Chinees weet ik niet met garantie.
heuvels schreef:Is de koelkast ingebouwd? Zo ja voldoende ventilatie? Wordt hij erg warm achterop?
Peterl schreef:Ja deze verbruikt heel wat minder maar mijn licht accu's waren wel gesloopt, dus ook nieuwe gekocht. Rib uit je lijf.
dPeterl schreef:Dat valt wel mee, de boot ligt altijd aan de lader in de haven, en we liggen hoogstens 1 a 2 dagen buiten. Daar is de enige verbruiker de koelkast en wat ledlampjes en een computer, meer niet.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers