Arno1985 schreef:Thenx, dat ga ik ook zeker doen. Maar toch wil ik het perfect doen
Mijn ervaring en mening, vorstschade bij inboards en heckdrives is vaak veel schade, sowieso zijn het qua reparatie en onderhoudt dure apparaten.
Alles kan gerapareerd worden, met middeltjes, door vervanging of revisie.
Wil je het perfect zoals je nu schrijft, dan ga je niet met pasta aan het werk, dan haal je alles uit elkaar en ga je bekijken waar eventueel nog meer schade zit.
Die optie geloof ik niet omdat je eerder opteerde om toch voor de pasta te gaan.
Het is moeilijk, je kan kiezen voor vervanging en dan hopen dat de rest nog prima is maar dan is daar de druk weg en kan er ergens anders door de opbouwende druk een haarscheur verder uitscheuren.
Daarom hield ik mij altijd ver van dit soort aanbiedingen, inboard in speedcruisers en speedboten, problemen zijn altijd groter dan je denkt en aanbieding staan synoniem aan wat jij nu aantreft.(uitzondering daargelaten)