Ook ik ben getroffen door het slechte benzine verhaal. Met alle kinderen uit het huis en een dieselsloepje achter het huis, duurt het jaren voordat ik het 3 gallon tankje van de BBM RIB met 6pk Tohatsu leeg heb (volgas gebruikt die nog maar 4 lt/uur). Heb een maand geleden ofzo (toen het een keer droog en 20+ graden was, kan dus ook 3 maanden geleden zijn

) nog gevaren. Wilde 'm nu weer starten, maar moter gaf geen slag. Ook met hard pompen niets, ook geen benzine op het water, wat me deed vermoeden dat er geen brandstof kwam. T/m de carburateur kwam er genoeg. In dove woede de carburateur eraf gehaald, toen zag ik dat de vlotternaald gewoon vast/dicht geplakt was. Paar keer heen en weer bewogen, spul weer gemonteerd en met 1 trekje weer lopen.
Heb de oude benzine nu in een tankje, en nieuwe erin. Ben van plan vanaf nu, na het seizoen de benzine in de auto te gooien en in het voorjaar weer nieuw te halen.
Vraag; moet ik die oude benzine bij het KCA brengen, of kun je het door de nieuwe benzine mengen om op te branden?