Hallo allemaal.
Ik ben Serge, 42 jaar en nieuw hier op het forum. Maar ook nieuw in dit wereldje. Ons gezin en ik vinden het heerlijk om af en toe een bootje te huren en hiermee op het water te ontspannen. Dit hebben wij meermaals gedaan in de omgeving Ridderkerk op de Waal met een fluisterbootje, Heerlijk!!
Nu zijn we op het punt gekomen, dat we eigenlijk graag zelf een bootje willen hebben. Ik ben absoluut een leek op dit gebied, en heb geen kennis hierover. Vandaar mijn aanmelding hier. Want ik zie het met hulp van jullie, absoluut voor me.
Tot nu toe hebben wij gebruik gemaakt van fluisterbootjes, maar wij zijn wel op zoek naar een bootje met war meer power. Daarmee bedoel ik uiteraard geen snelheidsduivel, maar iets meer vermogen dan een fluisterboot is erg welkom.
Ook vinden wij het aantal personen belangrijk wat het bootje aan kan, omdat wij graag vrienden zouden willen kunnen meenemen. Ons gezin is met 4, en onze vrienden zijn ook een gezin van 4.
Het budget zal ong rond de €5000/€6500 zijn.
Wat betreft onderhoud, moet hij aangezien ons gebrek aan kennis
redelijk makkelijk te onderhouden zijn voor beginners.
Wie zou mij van adviezen en tips kunnen voorzien, waardoor mijn gezin en ik hopelijk binnenkort kunnen gaan genieten van ons eigen bootje?
Alvast bedankt!
Serge