hoe vaak maken jullie je boot echt grondig schoon?

Re: hoe vaak maken jullie je boot echt grondig schoon?

Berichtdoor Sergio » 09 Feb 2026, 15:57

Dit begint op spam te lijken. 1 keertje prima maar ik zie liever nieuwe gebruikers die echt iets toevoegen ipv weer een nieuw bericht omtrent gratis reclame.
Sergio

ligplaats:
info:

Berichtdoor heuvels » 09 Feb 2026, 16:09

Op dit forum zitten bijna uitsluitend liefhebbers, die het leuk vinden om wat te klussen en socializen met de andere watersporters. Ook wassen en poetsen doen ze liever zelf, geeft veel voldoening om een vuile boot te laten glimmen. En na afloop een bakkie te doen met je mede watersporters.
Daarnaast heb je de zogenaamde "kakkers" die uitsluitend bij mooi weer een dagtochtje maken en een broertje dood hebben aan onderhoud. Ik chargeer nu wel een beetje maar dat is wel julle doelgroep...

Vraag: maken jullie ook tenten schoon? Daar zou ik persoonlijk wel behoefte aan hebben, ik heb geen badkuip waar het in kan.
Gebruikers-avatar
heuvels

ligplaats: SW Vlietland
info: Vechtkruiser 7,20 meter
STAATSIE

Berichtdoor wijpoetsenboten.nl » 09 Feb 2026, 16:13

hi Sergio, geen spam, maar serieuze interesse en vragen die bij mij als ondernemer naar boven komen.

Hi Heuvels, we maken wel tentdoek van boten schoon, maar het ligt wel aan de staat, oppervlakkige schoonmaak en bijvoorbeeld opnieuw impregneren kan wel.
wijpoetsenboten.nl

ligplaats: Amsterdam
info: D&O 750

Berichtdoor Renegade » 10 Feb 2026, 12:10

wijpoetsenboten.nl schreef:hi Sergio, geen spam, maar serieuze interesse en vragen die bij mij als ondernemer naar boven komen.

In principe is het wel spam cq reklame uitingen.
Want de bedoeling is sec,om een inkomen te genereren uit arbeid d.m.v. het poetsen en/of cleanen van een plezierboot.
Als je de forumregels duidelijk had gelezen ,dan kun je voor reklame uitingen contact opnemen met de site beheerder.
Want wat je nu doet is duidelijk spam met een smoes van zogenaamde interesse hoe of op welke manier mensen hun bootje cleanen.
Voor mij "poets je de plaat" . :mrgreen: :mrgreen:
Renegade

ligplaats: Nergens
info:

Berichtdoor Sergio » 10 Feb 2026, 19:29

Niet secundair maar primair :mrgreen:
Sergio

ligplaats:
info:

Terug naar Even voorstellen