Mijn vrouw vindt onze leuke Vechtkruiser te klein worden om riant mee op vakantie te gaan.
Van mij hoeft het niet zo want je raakt toch aan een boot gehecht. Maar we kunnen in ieder geval zoeken naar een geschikte vervanger.
De boot moet geen opknapper zijn want daar heb ik geen zin meer in. Eisen: de lengte rond 9 meter, diepgang max. 90 cm en heel belangrijk: doorvaarthoogte, eventueel met neerklapbare stuurhut max. 170 cm.
Die lage doorvaarthoogte is belangrijk om via het Westland het gebied te verlaten, en ook om een leuk rondje te kunnen varen in Midden-Delfland en het Westland. Lage bruggen hier.
Via internet niets te vinden, op de botensites kun je niet filteren op doorvaarthoogte terwijl dat mijn belangrijkste criterium is.
Staal of polyester niet heel belangrijk, de prijs mag oplopen tot 50.000 (maar dan moet hij het ook wel waard zijn).
Hier in het Westland maak ik waarschijnlijk de grootste kans, maar via internet niets te vinden, komende tijd maar eens de jachthavens in de buurt afstruinen....