Nieuwe Mastervolt 24/5000 Lithium (LiFePO4) Accu 180Ah

Nieuwe Mastervolt 24/5000 Lithium (LiFePO4) Accu 180Ah

Berichtdoor ericjanssen » 03 Jun 2026, 09:46

Nieuwe Mastervolt MLI Ultra 24/5000Wh Lithium-ion (LiFePO4) Accu

Enige batterijserie die perfect samenwerkt met het Mastervolt systeem in uw boot (via Masterbus).

24V / 180Ah / 5kWh

Nooit gebruikt. Nog in doos.

Nieuwprijs 5295 EURO

Nu: 2190 EURO

Artikelnummer: 66025000

Whatsapp: +31 (0)654 3484660

MLI Ultra 24/5000

De MLI serie biedt u de allerbeste Lithium Ion technologie voor de zwaarste omstandigheden (hoge laad-/ ontlaadstroom, vochtige omgeving, mechanische schokken of trillingen).

Om dat aan te kunnen, beschikken de MLI accu’s naast lithiumijzerfosfaatcellen over een robuuste, waterdichte behuizing en het beste Battery Management System (BMS). Het BMS zorgt voor een optimaal gebruik van elke afzonderlijke cel, zelfs tijdens het snel laden en ontladen, en heeft geïntegreerde accumonitoring die altijd de actuele staat van uw accu aangeeft.

Bovendien communiceert de accu via MasterBus/CAN met de Mastervolt acculader om het laadproces en de levensduur van de accu te optimaliseren.

Robuuste Lithium Ion accu’s van topkwaliteit.
- Ideaal voor een langdurige, zware belasting en korte laadtijden.
- Bespaart tot 70 % ruimte en gewicht.Driemaal langere levensduur dan traditionele accu’s.
- Hoog cyclisch rendement.
- Snel laden in minder dan een half uur.
- Hoge ontlaadsnelheid tot 3C.
- MasterBus/CAN communicatie met elke Mastervolt acculader.
- Geïntegreerd Batterij Management System (BMS).
- Geïntegreerde accubewaking (verbruik Ah, laadstatus).
- Serieschakeling tot 10 accu’s mogelijk.
- Waterdichte behuizing.
- Uiterst veilige LiFePO4 chemie.
- Getest en gecertificeerd volgens UN38.3

TAGS: VICTRON,
ericjanssen

ligplaats: nog nergens
info:

Re: Nieuwe Mastervolt 24/5000 Lithium (LiFePO4) Accu 180Ah

Berichtdoor pascall » 03 Jun 2026, 17:15

Het is mooi dat er wordt verwezen naar een interessante site, wordt alleen maar aangemoedigd!
Maar het is niet gepast dit onder een advertentie van iemand anders te plaatsen.
Daarom bericht verwijderd, en prima als dit als nieuw topic wordt geopend!

Mvg,

Pascal.
pascall

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 04 Jun 2026, 10:08

Go, Pascal paar aandeeltjes in de accu handel vergaart ?
In de 15 jaar die ik nu aan dit forum heb meegewerkt, dacht ik te hebben begrepen dat forum leden vrij waren spullen aan te prijzen en te verkopen, maar dat het pertinent niet de bedoeling is dat commerciele bedrijfen en instellingen hier reclame komen maken voor hun producten !
Behalve forum lid Huibers die een deel van de onkosten van deze site financierde (inmiddels ook al lang vertrokken).
Begrijp dus in het geheel niet waarom Erik Jansen (nooit van gehoord) hier dus wel reclame voor zijn producten mag maken ?
Het feit dat Erik zijn producten helemaal niet zo aantrekkelijk geprijsd zijn, heeft mij doen bewegen dit te laten zien.
Raar dat je dit dan verwijderd en de oorzaak, laat plaats vinden, het lijkt wel een persoonlijk tintje te krijgen ?
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor Renegade » 04 Jun 2026, 10:32

Wolf1 schreef:
In de 15 jaar die ik nu aan dit forum heb meegewerkt, dacht ik te hebben begrepen dat forum leden vrij waren spullen aan te prijzen en te verkopen, maar dat het pertinent niet de bedoeling is dat commerciele bedrijven en instellingen hier reclame komen maken voor hun producten !
Begrijp dus in het geheel niet waarom Eric Jansen (nooit van gehoord) hier dus wel reclame voor zijn producten mag maken ?

Hier even op inhaken ,want @Wolf1 heeft wel een punt.
Daar waar hij het hier over een "forumlid" heeft ,vind Eric geen forumlid.
Het is iemand die op zoek was ,en gevonden heeft waar hij zijn waren gratis en voor niets kon aanprijzen,want op MP had hij advertentiekosten moeten betalen.
Het moet m.i. niet mogelijk zijn,dat iemand gelijk zijn eerste posting mogelijk wordt gemaakt in een verkoopdraadje te plaatsen.
Restrictie minimaal 50 postings constructief bijdragen op een forum.
Nu is het een "proletarische webshop" ,adverteren voor eigen gewin ,zonder kosten te maken.
Renegade

ligplaats:
info:

Berichtdoor pascall » 04 Jun 2026, 10:45

Wolf1 schreef:Go, Pascal paar aandeeltjes in de accu handel vergaart ?
In de 15 jaar die ik nu aan dit forum heb meegewerkt, dacht ik te hebben begrepen dat forum leden vrij waren spullen aan te prijzen en te verkopen, maar dat het pertinent niet de bedoeling is dat commerciele bedrijfen en instellingen hier reclame komen maken voor hun producten !
Behalve forum lid Huibers die een deel van de onkosten van deze site financierde (inmiddels ook al lang vertrokken).
Begrijp dus in het geheel niet waarom Erik Jansen (nooit van gehoord) hier dus wel reclame voor zijn producten mag maken ?
Het feit dat Erik zijn producten helemaal niet zo aantrekkelijk geprijsd zijn, heeft mij doen bewegen dit te laten zien.
Raar dat je dit dan verwijderd en de oorzaak, laat plaats vinden, het lijkt wel een persoonlijk tintje te krijgen ?

Wolf1, je bebt zekers een punt , ik had het niet op deze manier bekeken!
Je had dit ook gelijk kenbaar kunnen maken in plaats van een (tegen) advertentie te plaatsen dan was het voor mij gelijk helder geweest.
Persoonlijke tintje, absoluut niet, dan heb je wel een erg vreemde interpretatie van mijn antwoord.

Wachten even het weerwoord van de topic starter af.

Mvg,

Pascal.
pascall

ligplaats:
info:

Berichtdoor pascall » 04 Jun 2026, 10:58

Hier even op inhaken ,want @Wolf1 heeft wel een punt.
Daar waar hij het hier over een "forumlid" heeft ,vind Eric geen forumlid.
Het is iemand die op zoek was ,en gevonden heeft waar hij zijn waren gratis en voor niets kon aanprijzen,want op MP had hij advertentiekosten moeten betalen.
Het moet m.i. niet mogelijk zijn,dat iemand gelijk zijn eerste posting mogelijk wordt gemaakt in een verkoopdraadje te plaatsen.
Restrictie minimaal 50 postings constructief bijdragen op een forum.
Nu is het een "proletarische webshop" ,adverteren voor eigen gewin ,zonder kosten te maken.[/quote]

Dit is er eentje voor Henk.
pascall

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wolf1 » 04 Jun 2026, 14:02

xxxx
Laatst gewijzigd door Wolf1 op 04 Jun 2026, 14:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1

ligplaats:
info:

Berichtdoor heuvels » 04 Jun 2026, 14:04

Mijn eerste gedachte was "van de vrachtwagen gevallen"
Gebruikers-avatar
heuvels

ligplaats: SW Vlietland
info: Vechtkruiser 7,20 meter
STAATSIE

Berichtdoor pascall » 04 Jun 2026, 14:27

heuvels schreef:Mijn eerste gedachte was "van de vrachtwagen gevallen"

Dan had er waarschijnlijk bij gestaan, met schade!

Mvg,

Pascal.
pascall

ligplaats:
info:

Terug naar Te koop aangeboden