Onze boot moet qua anti-fouling worden bijgewerkt daar er plekken zijn waar blazen zijn ontstaan en dus deze moeten worden aangepakt.
Het grootste gedeelte van het onderwaterschip zit nog goed in de Anti-Fouling.
Nu hebben ik me laten vertellen dat je in principe 5 lagen primer moet aanbrengen en dan nog 2 lagen Anti-Fouling.
Wat we weten is dat er over de zelfslijpende Anti-Fouling 3 lagen primer is aangebracht en 2 lagen Anti-Fouling.
Is het nu een kwestie van de plekken die bijgewerkt moeten worden om de blazen goed weg te steken en schuren en dan lagen primer en dan Anti-Fouling.
Of beter blazen wegsteken dan het onderwaterschip geheel op te schuren en dan eerste nog een 2 tal lagen primer aan te brengen en daarna 2 lagen Anti-Fouling, of is dit niet nodig.
Het is 3 jaar geleden dat dit is gedaan.
Had eerst het idee om het onderwaterschip te laten zandstralen, maar veel botenbezitters bij ons vonden gezien hoe het onderwaterschip er nu uitziet eigenlijk niet nodig.
Maar door ziekte en operatie kan ik deze klus zelf niet meer en komt het op de schouders van mijn vrouw terecht en we willen het wel goed doen en niet half werk.