Amersfow schreef:Waar baseer je dat op Pascal? Dat jij ongeveer 40% van mijn reacties verkeerd interpreteert en foute conclusies trekt zegt meer iets over jou analytisch vermogen dan over mijn onvermogen. Ik voel geen neiging om alle verkeerde interpretaties te gaan corrigeren, dat is de moeite niet waard.
Nou nou , ik denk dat Pascal wel gelijk heeft.
Want het verbaasde mij dat je een qoute plaatste met deze strekking.
Amersfow schreef:Ja toch knap he dat ik zo'n 45 jaar ~30 boten in de vaart heb kunnen houden zonder enige technische kennis .
Als ik dat los laat op vele zogenaamde "technische adviezen":, denk ik , Wouter hoe heb je dat kunnen doen.
Want jij bereikt ook mensen die er geen bal verstand van hebben,en die twijfelen ,wie er gelijk heeft.
En ik vind het zeer kwalijk , dergelijke mensen te voorzien van oplossingen die geen oplossingen zijn, en misschien wel problemen veroorzaken.
Ik ben ermee gestopt ,om er tegen in te gaan ,doodgewoon omdat je niet luisteren naar de adviezen.
En het is niet zo moeilijk om 45 jaar boten verhuren zonder technische kennis.
Als je maar zorgd dat je voor dat gedeelte de goede mensen inhuurt.
Ik heb vroeger in de bouw gewerkt.
Was bij een bouwbedrijf.
En waarom was dat een bouwbedrijf?
De ondernemer had geen aannemers papieren,en dan mag je je geen "aannemer" noemen.
Maar om daarin werk te krijgen,had hij een uitvoerder in dienst met de juiste diploma's.
En nogmaals ,ik hou me wel van de domme.
Want het heeft toch geen zin ertegen in te gaan omdat ,je het door je eigenwijsheid niet accepteerd of niet wilt accepteren.
Maar toch denk ik dan vaak , zou hij ook bij dat transportbedrijf gewerkt hebben in Bodegraven , dat ze in de jaren van 1970 " het groene circus " noemden?