Afgelopen paar dagen heb ik het een beetje rustig aan gedaan. Maar toch even een kleine update.
Gisteren heb ik de "kern" van de generator naar de boot gebracht. Het inladen was knap irritant, ivm een relatief smalle steiger en een erg lompe en zware generator. Tijdens het in de boot tillen, rolde het geheel in m'n arme, waardoor ik me redelijk bezeerd heb aan m'n arm. Maarrr, hij kwam toch netjes in de boot. Maar voordat de generator naar de boot werd gebracht, heb ik em nog wel in het nieuwe frame gepast: paste perfect. Heb ook eerst nog gekeken waar de accu op het frame kon worden geplaatst.
Vandaag ben ik bezig geweest met een frame voor de accu. Grootste deel van het lassen, ging heel mooi. Maar op het einde begon de draadtoevoer toch wel flink te haperen, door een uitgelubberde las tip. En ik kon de nieuwe helaas nergens vinden. (moet er een dozijn op reserve hebben, maar waar...) Maar al met al zit de "accu bak" toch goed vast aan het frame. En op basis van eerdere foto's, gaat dit heel mooi en netjes worden.
Verder ben ik nog heel erg druk bezig geweest om m'n garagebox efficienter in te richten. Heb nu nog 2 garageboxen tot mijn beschikking, maar de 2e vervalt in 2026. Die 2e is nu leeg, en klaar om de sleutel in te leveren.
Foto's van het frame, deel 2.
Financieel gehandicapt, 2 rechter handen maar een kapotte rug.
Constructieve feedback is welkom!
Goed genoeg is goed genoeg.