het casco is reeds al helemaal kaal en leeg inderdaad. ikzelf vind dat altijd het mooiste uitgangspunt bij een project als dit. Straks is elk hoekje gezien en iets mee gedaan. Stralen stel ik nog even uit met die reden dat we gewoon eerst even alles gaan inbouwen/verbouwen waar nodig. mocht ik straks nog laswerk hebben aan de binnenzijde zou dat zonde zijn van het nieuw gestraalde materiaal. het plan van aanpak zit aardig in het hoofd. echter de werkelijk is altijd anders dus niet echt iets op papier uit gezet. Zonde van de tijd. Budget waag ik mij ook niet aan haha.. dat hebben wij bij ons vorige boot-project ook niet bijgehouden. uiteindelijk gaat het om het plezier in het project en het uiteindelijke resultaat. onze vorige boot beviel op zich fantastisch en we gaan op dat ontwerp verder perfectioneren. (proberen in ieder geval)
gelukkig heb ik inderdaad een mooie loods tot mijn beschikking. anders was ik ook niet meer aan zo'n project begonnen. (in eerste instantie was ik ook weggelopen bij deze nieuwe boot ivm te veel werk)
onze eerste boot heeft altijd buiten gestaan en 6 jaar over gedaan. altijd een strijd tegen de elementen geweest.