Ik ga daar morgen mee verder. Ik begin te vermoeden dat het de dynamo is die afschakelt en inderdaad niet de bms. Ik zal ook de JK app in de gaten houden.
Ik had sowieso een instelling verkeerd staan op de wakespeed , signaal op de shunt verkeerd om, dat werkt natuurlijk niet echt mee.
De wakespeed moet ik beter in duiken, er is een log mogelijkheid waar hij data opslaat en je kan" life" meekijken wat hij regelt. Ik heb nu een lange kabel waarmee ik dit al varend op de telefoon in de gaten kan houden.
Morgen weet ik meer.
Waar ik nog wel tegen aan loop ,en waar jij misschien antwoord op hebt; ik heb de victron multiplus geprogrammeerd zodat deze geschikt is voor lifepov4. Instellingen heb ik van het internet geplukt.
Wat er nu gebeurt is dat wanneer de victron vindt dat de accu vol is en er zijn geen andere gebruikers dan schakelt hij uit. Dat is goed. Echter schakelt hij na 5 seconden weer in, komt er achter dat er geen behoefte is , en schakelt weer uit. En dat herhaalt zich eindeloos.
Bij een minimale stroomverbruik doet hij dat niet , dan blijft hij aan en zie ik een minmaal vermogen afgenomen worden. ( van de verbruiker die aan staat)
Er zal dus ergens een over-en onder grens ingesteld moeten worden of misschien een tijds- instelling zijn waar je dit mee kan voorkomen? Wat doe ik fout of waar moet ik het zoeken?