SleperADR project!

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: SleperADR project!

Berichtdoor bas » 09 Mei 2022, 14:42

Ah, leuk om te horen!

Was een mooi dagje begreep ik ja. Moest het inderdaad met horten en stoten van een afstandje volgen maar ja, zo gaan die dingen. Heeft me in ieder geval een zondagochtend hoofdpijn bespaard :lol:
Ik weet niet precies hoever ze nu uiteindelijk zijn gekomen met afbouwen maar het dashboard zat idd nog het meeste werk in. En verder nog de inventaris verzamelen en m.n. nog wat administratieve rompslomp. Heel verhaal maar de kadastrale inschrijving en wat daar al bij komt kijken hadden we gerust een jaar eerder mee kunnen beginnen. :roll:
En uiteraard nog een trekproef natuurlijk, ben nu na 4 jaar bouwen wel stiknieuwsgierig wat we nu uiteindelijk bereikt hebben met al het rekenwerk !
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1507
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Re: SleperADR project!

Berichtdoor aquanaut » 10 Mei 2022, 15:49

Willem de Waardt van de Spes was ook bij de doop aanwezig.
Die kun je wel inschakelen voor een trekproefje!


https://www.youtube.com/watch?v=2RevEqGU2Rw



Aquanaut
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden helaas wel!
Gebruikers-avatar
aquanaut
 
Berichten: 2589
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 20:46
ligplaats: box E16
info: Scheepsbouwers vlet 10,50 x 4,00m

Re: SleperADR project!

Berichtdoor bas » 10 Mei 2022, 17:33

Wereldberoemd scheepje in sleepbotenland....maar gaan we het niet van winnen :lol:
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1507
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Vorige

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten