door aatv » 03 Jun 2025, 21:11
Hoi allemaal, mijn draadje is inmiddels ruim een half miljoen keer bekeken en gevolgd door vele mensen waarvoor dank!
ik hoop dat ik veel van jullie op ideeen heb mogen brengen en heb mogen laten zien hoe je zaken op de goede manier aanpakt
en toch de kosten in de hand houdt. dit jaar zal er even weinig nieuws te zien en te lezen zijn vanwege familie omstandigheden
en mijn eigen lichamelijke toestand wat nu een 100% afkeuring tot gevolg heeft gehad waardoor ik eerst even mijn toch zwaar
veranderde leven weer op de rit moet krijgen. tevens staat mijn garage langzaam in te storten en zal ik een nieuwe moeten bouwen en
wil ik deze zomer nu eindelijk is op vakantie met de boot want door alle geklus kwam dat er ook steeds niet van.
wel heb ik nog een klusje gekregen om op een totaal nieuw opgebouwde boot van een kennis van me de gehele elektra, zowel de motor,
walstroom en boordnet, aan te leggen en dan volgens de wettelijke normen en veiligheid. van dit projectje zal ik een kompleet nieuw
draadje maken met plaatjes zodat dit ook een leidraad kan zijn voor de geïnteresseerden. zodra dit alles achter de rug is en gedaan is het
interieur van mijn eigen boot aan de beurt voor een aanpassing die het voor mij praktischer maakt en meer ruimte creeert. uiteraard zal dit
hier dan te volgen zijn.
greetzz aat
invictus maneo