uiteraard moeten er ook dingen tegen zitten als de boot 5 jaar droog gelegen heeft.
mijn roer gaat erg zwaar ondanks dat ik het regelmatig ingespoten heb op de draaipunten.
vandaag de kabel even losgemaakt en daar lag het niet aan. boot zal weer ff uit het water moeten
om het probleem te verhelpen. verder lekt mijn drinkwaterpomp als een zeef terwijl deze
rustig op de plank heeft gelegen na werkend gedemonteerd te zijn. ga er niet eens me klooien
heb gewoon een nieuwe besteld. kijk wel eens een keer of ie te maken is want een extra pomp
om de boot te wassen is altijd welkom. tevens een nieuwe dynamo besteld de oude laad in eerste
instantie niet met 14V. na veel gezoek bleek dat er een kabel niet aangesloten was. aangezien
ik hem hetzelfde had gemonteerd als toen ik hem demonteerde heeft hij het daarvoor waarschijnlijk
ook nooit goed gedaan. tevens hapert de W aansluiting. gewoon een nieuwe erop dus want ik vind
het toch wel belangrijk dat de stroom het blijft doen en dat mijn toerenteller het doet.
greetzzz aat