bootje opknappen

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: bootje opknappen

Berichtdoor Yep » 19 Dec 2020, 12:34

Het beste medicijn evenals de grootste middelvinger krijg en toon je door het project af te maken.
Je hebt nog (steeds) een bak begrijpelijke boosheid, maar zet dit dan om in energie om de schuit te vervolmaken.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3168
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 19 Dec 2020, 14:59

dank mannen voor de ondersteunende woorden.

logica zegt me de boot te verkopen. het is niet alleen dit wat er nu gebeurd is maar ook mijn
hele situatie op dit moment mede veroorzaakt door het corona gedoe en 8 maanden zonder werk
met 1500 minder inkomsten per maand. natuurlijk hou ik hem liever en bouw hem af. ik kijk het
ff aan indien iemand hem wil kopen kan dat maar ik ga er ook niet mee leuren.
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor Yep » 19 Dec 2020, 15:04

Nou, dat klinkt al iets beter dan de vorige keer.
Nog even en je ziet hopelijk het licht.
Als de zooi verkocht is kun je wel terug maar dan tegen aanzienlijke meerkosten.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3168
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 23 Jan 2021, 07:34

eindelijk is alles met de verzekering geregeld. de verzekerings agent is een wereld gozer eentje die
er nog echt voor zijn klanten is. helaas is de expert er eentje die het zo goedkoop mogelijk wil afhandelen
en niet eens de moeite wil doen iets uit te zoeken of langs wil komen. mijn inziens heeft hij ook de
ballen verstand van boten. maar goed uiteindelijk wordt er vergoed wat ik heb opgegeven aan schade.
de schade aan de boot zelf, extra kosten van stalling, huur van de hal om te repareren en de uren
werk die ik heb worden allemaal vergoed.

zoek je een verzekering met een zeer goede tussenpersoon, iemand die er echt voor je is dan moet
je bij Danny Buter zijn want zo vind je er niet veel meer. zijn inzet heeft er voor gezorgd dat men toch
800 euries meer betaald dan dat de expert dacht te gaan vergoeden!

info@buterhypotheken.nl

greetzz aat
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 23 Jan 2021, 08:50

Beste mede watersporters,

uit mijn verhaal kun je opmaken dat je zomaar ineens een hoop schade en ellende kan hebben.
Heb je een boot,of wil je er graag een aanschaffen ga dan niet zitten korten op de verzekering
hiervan! veel mensen met een boot zijn ietwat beter gesitueerd en kunnen zo n schade wat
makkelijker overkomen maar mensen zoals ik die elke eurie moeten bij elkaar schrapen om
een droom te verwezelijken kunnen dat niet en zeker niet zonder een goede verzekering.
laat je boot minimaal casco verzekeren want tuig en idioten lopen overal rond ook bij jou
in de haven! peroonlijk denk ik dat ik de boot nu all risk ga verzekeren de meerprijs kan ik
makkelijker ophoesten dan dure schades.

greetzz aat
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 23 Jan 2021, 08:50

Beste mede watersporters,

uit mijn verhaal kun je opmaken dat je zomaar ineens een hoop schade en ellende kan hebben.
Heb je een boot,of wil je er graag een aanschaffen ga dan niet zitten korten op de verzekering
hiervan! veel mensen met een boot zijn ietwat beter gesitueerd en kunnen zo n schade wat
makkelijker overkomen maar mensen zoals ik die elke eurie moeten bij elkaar schrapen om
een droom te verwezelijken kunnen dat niet en zeker niet zonder een goede verzekering.
laat je boot minimaal casco verzekeren want tuig en idioten lopen overal rond ook bij jou
in de haven! peroonlijk denk ik dat ik de boot nu all risk ga verzekeren de meerprijs kan ik
makkelijker ophoesten dan dure schades.

greetzz aat
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor Amersfow » 23 Jan 2021, 09:04

fijn te horen! Nu mooi verder bouwen
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor FKZ » 24 Jan 2021, 07:35

Fijn te horen dat je door zet chapeau
FKZ
 
Berichten: 404
Geregistreerd: 25 Okt 2018, 11:40
ligplaats: Sneek
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor broekie » 24 Jan 2021, 07:52

Leuk te lezen dat het tevreden geregeld is.

De mensen die in Urk liggen zullen deze tip waardevol vinden.
Ik geloof dat daar regelmatig een kleine oorlog wordt gevoerd in de haven.
Zal wel een bootje ook geraakt worden. :x
Onderhoud is behoud
Gebruikers-avatar
broekie
 
Berichten: 2546
Geregistreerd: 25 Mrt 2012, 21:14
Woonplaats: Zevenhoven
ligplaats: Roelofarendsveen
info: Kotter 11,50 mtr. Bouwjaar 2014 refit 2021.

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 24 Jan 2021, 08:31

als de ramen gerepareerd zijn, de glasrommel opgeruimt en de lakschade hersteld dan ga ik me
eerst toeleggen op het vaarbaar maken van de boot. afwerking van het interieur doe ik gaande weg
wel aangezien dit ook kan als ie in het water ligt. voor nu eerst maar eens nieuwe ramen regelen.
mocht top windows een beetje prijsgunstig blijven dan vervang ik de zijramen van de stuurhut gelijk
voor top windows ramen. ga ik er toch een beetje op vooruit ondanks alle kloterij. aangezien het herstellen
me twee weken vakantiedagen kost, deze vergoed de verzekering dus niet, zien we wel wat we dit jaar
verder nog gedaan krijgen. de boot blijft nu nog te koop maar als ik eenmaal bezig ben en de zin weer te pakken
heb ben je te laat.

greetzz aat
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

VorigeVolgende

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten