@ René: heb onder de vloer gekeken via het luik. Daar is het wel een beetje vochtig maar het ziet er nog goed uit. Ook achter het hout werk ziet het er niet verroest uit. Ze hebben dit met een of ander vettig goedje ingesmeerd ! Daar lijkt niets aan de hand.
Het even uit het water takelen van de boot valt niet echt mee bij mij in de buurt(erg duur), kan wel goedkoper maar dat is weer een paar uurtjes varen. De prijs van het takelen van de boot deed mij even schrikken, had ook het idee dat hij er niet aan mee wilde werken. Hij had liever dat ik de boot meteen twee weken in zijn loods zetten(voor 600 EU) en hem meteen schilderden. Vandaar dat het 200 Euro kosten om hem te takelen. Helaas ben ik nog niet helemaal van gisteren en heb hem vriendelijk bedankt voor zijn dienst( de mafkees.) Enkele uren stroom afwaarts varen kost het gewoon 5 tientjes.....
Vandaag nog lekker wat geklust in de boot, de nieuwe bankjes zitten er zowat in....... Foto volgt snel. Ik wil nu graag de kussens maken voor op de banken maar had graag wat tips over welke vulling en stof te gebruiken hiervoor. Heeft er iemand opvallend lekker gewerkt met een stof of heerlijk gelegen op een vulling....?? Zeg het mij A.U.B !
Groet AARD.
Ps. ben ook nog aan het denken over welke merk verf ik ga gebruiken. Beginnend met de primer en lak voor binnen(over de krokante delen

)