Het is er eindelijk van gekomen de boot uit het water te halen en hem eens goed onder handen te nemen. We hebben hem drie jaar geleden gekocht en toen was hij al een tijd niet uit het water gehaald vandaar dat het ju echt hoognodig was!
Het scheepje volgens de vorige eigenaar een zelfbouw uit 2006. Ondanks het compacte formaat zijn er veel zitplaatsen doordat het voor- en achterdek onderdeel zijn van de kuip.
Ligplaats: Woerden
De status op dit moment is dat ik de buitenromp heb kaal gekrabt en geeschuurd. Ook de binnenzijde geschuurd nadat ik zoveel mogelijk heb weggehaald aan vlonders, motorkist, bankjes etc.
De vloer is nu voorzien van de eerste laag primer (Nelf multiprimer ZF).
Verfkeuze:
Gehele romp buiten in hempatex 16300 primer 2x met hempatex 46330 mat zwart.
Binnenzijde vloer 2x primer en 2x Epifanes bilgeverf. Voor- en achterdek, kuip en het berghout in primer 2x en dan Nelfamar SD coating in ral7030 zijdeglans/mat, dit is een grijs-beige kleur.
Verder ga ik motoronderhoud uitvoeren, keerkoppeling, diesel filters, nieuwe anodes, houtwerk lakken, koper poetsen en vast nog wat dingen.
https://myalbum.com/album/ksv3H5yPEcQq7S/?invite=b26aa49a-7bad-439a-bf3d-68a9ca98a1eb