bootje opknappen

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: bootje opknappen

Berichtdoor Pieterse » 20 Apr 2026, 15:10

Het is weer een mooi stukje vakwerk!
Pieterse

ligplaats: Warmond ZH
info: Ligplaats Warmond
Pieterse 1050
75 pk Yanmar

Berichtdoor aatv » 25 Apr 2026, 18:37

afgelopen paar dagen lekker bezig geweest op de boot. de toilet ver afgewerkt en de ruitenwissers eindelijk
eens gemonteerd en aangesloten. toch wel handig als je langer door het landje wil pruttelen want het blijft
kwa weer wel nederland. tevens de boot weer helemaal bling gewassen die ligt er ook weer netjes bij.
morgen de olie ff verversen en de bilge ff poetsen want ondanks dat ik dat bij hou is deze na de winter toch
altijd vuiler dan dat ik hem achterlaat. hebben we nog tijd over dan het eerste stukkie weer ff varen.

geniet van het weer jongens!

greetzz aat
invictus maneo
Gebruikers-avatar
aatv

ligplaats: wessem
info: Naam; Miladávi.
Kruiser 7,5 x 3 Mtr.
Ontwerp; Pieter Beeldsnijder.

Berichtdoor aatv » 30 Apr 2026, 18:21

met het lekkere weer dagelijks een paar uurtjes bezig met de afwerking. de toilet is klaar, de ander dingen ook bijna.
hier vast een plaatje van de toilet. de rest volgt later.

greetzz aat

Afbeelding
invictus maneo
Gebruikers-avatar
aatv

Kruiser 7,5 x 3 Mtr.

Berichtdoor pascall » 30 Apr 2026, 20:17

Ziet er weer topper uit Aat, mooi dat het koperwerk weer terug komt.

Mvg,

Pascal.
pascall

ligplaats:
info:

Berichtdoor aatv » 12 Mei 2026, 04:12

nog altijd bezig met de kleine afwerking wat zoals altijd veel tijd neemt zoals het op kleur brengen van
alle lijstwerk. ook koperen lijsten gaan gebruikt worden die uiteraard ook precies op maat gemaakt
moeten worden. dat ik af en toe niet veel plaats zegt dus niet dat er niets gebeurd! door alle toevoegingen
zoals de AIS, en nu weer usb, en zo begint ook mijn stroomkast inmiddels rommeliger te worden dan ik
fijn vind dus komend najaar/winter gaan we deze ook weer netjes maken inclusief een nieuw dashboard.
niet dat er echt iets mis is met de huidige, deze gaat alleen niet ver genoeg omhoog naar mijn zin doordat
de lijsten van de nieuwe ramen net te ver naar binnen steken om de klep helemaal omhoog te zetten wat
het lastig maakt om in de kast te werken. aan een boot heb je dus altijd wel iets te maken of te verbeteren.
tevens gaat mijn evafoam vloertje wat in de kuip ligt vervangen worden voor een houten vloer zoals in de kajuit.
de foam ziet er gelikt uit maar is lastig schoon te houden en beschadigt te snel. mooi spul dus maar nix voor in
of op een boot, zeker niet als je ook een woefboef aan boord hebt. de foam vloer kan ik er zo uitpakken daar deze
geplakt is op een eigen plaat die ik dan ook meteen weer als mal gebruiken kan.

greetzz aat
invictus maneo
Gebruikers-avatar
aatv

Kruiser 7,5 x 3 Mtr.

Vorige

Terug naar Projecten