Forum overzichtelijk houden

Forum overzichtelijk houden

Berichtdoor redmiller » 16 Jun 2020, 23:32

Beste moderators,

ik weet even niet hoe ik het anders moet inbrengen, vandaar in de Ideenbus. Het valt me op dat sinds een aantal weken (in de bijna vakantieperiode) er enorm veel topics worden gelanceerd door gebruikers met 1 tot 10 berichten. Het outboard motoren gedeelte is ineens heel populair. Is het niet een idee om een soort van verzameltopics te maken voor mensen met vragen over kapotte BBM's, vragen over brandstoffen enz. ?

Of zeur ik nu teveel?

Groet, Aart
redmiller
 
Berichten: 388
Geregistreerd: 08 Mrt 2017, 23:58
ligplaats: Schoonhoven
info:

Re: Forum overzichtelijk houden

Berichtdoor henkvd » 16 Jun 2020, 23:42

Denk dat BB motoren vragen specifiek is voor deze periode, door het jaar heen nauwelijks nieuw aanbod en in deze periode in eens druk gevuld, maar zo heel veel herhaling van het zelfde kan ik deze periode eigenlijk niet bespeuren, het grootste gedeelte wordt ook netjes terug gekoppeld.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Forum overzichtelijk houden

Berichtdoor Joostbrink_1974 » 17 Jun 2020, 11:07

Voor de overzichtelijkheid zou het misschien wel handig zijn als mensen hun topic een zinvolle titel geven. En niet alleen 'heb ik de goeie besteld' of 'Wie kan mij helpen' als titel vermelden.
Gebruikers-avatar
Joostbrink_1974
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 29 Apr 2020, 15:47
ligplaats: Hattem
info: Rubberboot YAM310 met 10 pk

Re: Forum overzichtelijk houden

Berichtdoor heuvels » 17 Jun 2020, 11:16

Onvermijdelijk dat dit soort dingen gebeuren, nieuwe leden weten de structuur van dit forum nog niet en zijn eigenlijk een kat in een vreemd pakhuis.
De moderators kunnen in voorkomende gevallen wel de titel van een draadje veranderen, of deze naar de juiste rubriek verplaatsen.

groetjes Sjaak
Gebruikers-avatar
heuvels
 
Berichten: 1085
Geregistreerd: 15 Feb 2020, 17:20
Woonplaats: Maassluis
ligplaats: SW Vlietland
info: Vechtkruiser 7,20 meter
STAATSIE


Terug naar Ideenbus

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast