Hallo!
Ik heb een Spiegelkotter van 13 meter met een teakdek van nog geen 25 m2. De boot is ongeveer 15 jaar oud en het teakdek zal ongeveer even oud zijn. Het teak is grotrendeels is verlijmd. Deze wil ik er graag af laten slopen, netjes laten afwerken en dan te vervangen door een antislip laag. Misschien dat ik de toekomst op bepaalde plekken nog wel kunstteak wil, maar uitkostenoverweging laat ik dit voor nu achterwege.
In woon op de boot en in de winter lig ik in Groningen en in de zomer in Friesland. Nu zoek ik dus iemand of een bedrijf in een van deze provincies die dit werk kan uitvoeren. En bij het sloopwerk kan ik prima helpen. Veel bedrijven durven/kunnen geen inschatting geven van de totale kosten en de gene die dit wel kan komt met een astronomisch bedrag. Ik heb nog wel een aantal aanvragen uitstaa, maar nog geen reactie ontvangen.
Heeft iemand een goede tip of ervaring mee? En heeft iemand een idee wat dit zou moeten kosten? Ik begrijp dat een inschatting lastig, gezien je niet precies weet wat er onder het dek zit.
Vriendelijke groet,
Arnoud