Bericht door quichot » ma 17 sep 2012, 12:19
Jan Huibers schreef:
Wat ik niet lees in de post van Quichot is dat de bacterie leeft en zich vermenigvuldigt op de grens water/diesel.
Dat klopt, maar hoe de bacterie zich in de tank vermenigvuldigt speelt in de verklaring van de fabrikant geen enkele rol. Die toverfilters zijn immers opgenomen in de leiding van tank naar pomp.
Maar nu je het toch ter sprake brengt: waarom zou drab van dooie bacteriën minder problemen veroorzaken dan drab van levende? Daarover lees ik niks. Wél claimt de fabrikant dat die drab in ene moeite door worden gemixt met de schone brandstof, maar hoe blijft volstrekt onduidelijk. Mogelijk door kolkingen in het binnenste van de Debug, maar dan werkt dat ding het net zo goed zonder magnetisme.
@buldog, ik bedoel het niet beroerd, maar met wat ik heb onthouden van m'n ouderwets degelijke HBS-b opleiding laat ik me door een vliesdun promotiepraatje geen knollen voor citroenen verkopen. Áls het al werkt, dan zeker niét op de manier waarop de fabrikant schetst.
Wie vaart zit niet aan de grond.
Met schippersgroet, Guido