Aanpassen van berichten

Aanpassen van berichten

Berichtdoor Blacktoppie » 21 Apr 2019, 11:35

In het verkoop topic kan je berichten aanpassen net na ze geplaatst zijn, na een half uurtje ofzo kan dit niet meer.
nou zag ik net dat ik een verkeerd linkje geplaatst heb en is dat dus niet meer aan te passen.

is er de mogelijkheid om voor alleen het verkoop topic open te houden dat je berichten kan aanpassen.

m.v.g. Arco
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie
 
Berichten: 1175
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 19:20
Woonplaats: Aan de Lek
ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h

Re: Aanpassen van berichten

Berichtdoor henkvd » 21 Apr 2019, 12:13

In de software is er helaas geen mogelijkheid om het per rubriek in te stellen, de wijzigingstijd geldt voor alle rubrieken, de stond op 60 min, heb ik nu op 120 gezet.
Kan alles wel open zetten zodat er altijd gewijzigd kan worden, maar dat werkt in sommige discussies niet zo goed.

evt wijzigingen na de wijzigings periode zou je dan door moeten geven aan mij om deze aan te passen.

Inmiddels heb ik het originele bericht aangepast met een link naar ieder item, zal de 2 berichten eronder verwijderen bij deze.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Aanpassen van berichten

Berichtdoor Blacktoppie » 21 Apr 2019, 17:38

henkvd schreef:In de software is er helaas geen mogelijkheid om het per rubriek in te stellen, de wijzigingstijd geldt voor alle rubrieken, de stond op 60 min, heb ik nu op 120 gezet.
Kan alles wel open zetten zodat er altijd gewijzigd kan worden, maar dat werkt in sommige discussies niet zo goed.

evt wijzigingen na de wijzigings periode zou je dan door moeten geven aan mij om deze aan te passen.

Inmiddels heb ik het originele bericht aangepast met een link naar ieder item, zal de 2 berichten eronder verwijderen bij deze.


Bedankt voor het aanpassen.. ik dacht idd dat je het per rubriek in kon stellen..
Dat het voor alle rubrieken niet aan staat snap ik heel goed..

M.v.g. Arco
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie
 
Berichten: 1175
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 19:20
Woonplaats: Aan de Lek
ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h


Terug naar Ideenbus

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast