stentor950 schreef:Heel simpel. Geen zegel bij controle, $ 1000,- boete. Mag hier ook, te beginnen bij € 500 en bij de volgende overtreding - ik wil het nog net geen misdrijf noemen- deze verdubbelen. Alles natuurlijk geregeld met medewerking van ons incassobureau in Leeuwarden.
Ik kan je al wel zeggen,als men dat op deze manier oplost,en niets doet aan de infrastructuur van de vuilwaterstations,dat het dan voor velen een onmogelijke taak wordt,en men het bijltje erbij neer gooit.
Reken er maar niet op dat men nu massaal aan het verbouwen gaat,want er zijn boten,waaronder ook de mijne,waar het niet mogelijk is,om een extra tank van 150 liter in te gaan bouwen.En zolang de rest er niet aan hoeft te geloven,is er weinig draagkracht.Maar ja Nederlandkennende,wordt hier alles opgelost met hoge boetes want de schatkist heeft geen bodem meer.Ze hebben alles verkwanseld,Nederland had een schat en schat hemeltje rijk land kunnen zijn met hun gasopbrengsten.Maar Den Haag heeft overal voor mooi weer gespeeld, NoordZuidlijn miljarden en miljarden in de grond gestopt,een HSL lijn waar nog steeds een boemeltje overheen rijd, de Fyra debacle, de Betuwelijn die ergens ophoud in the midle of nowhere,Maasvlakte2,en ga zo maar door.Maar iets faciliteren t.b.v. de recratiesector,dat moeten de ondernemers doen.Afschuiven en afschuiven,anders hebben ze hier niks gedaan,alleen maar naar binnen schuiven (CJIB) ,dat is het enigste dat ze kunnen.