Nog een vraagje, hoe dichten de bouten af, hier zit namelijk geen pakking rond?
Mvg,
Pascal.
Hooveld960 schreef:Kun je zonder gevaar voor ontploffing, verbranding, e.d. gewoon zagen in de bovenkant van je dieseltank?
Ik geloof van wel toch? Diesel is toch niet ontvlambaar i.t.t. benzine bijvoorbeeld waarbij je dit nooit kan doen?
kajoe schreef:wij gooiden gewoon een brandende lucifer in de lading tank van een tanker.
Marie Christina schreef:Als de boutgaten in de pakking gewoon passend zijn, dus vooral niet te groot, sluiten de bouten daar gewoon op af.
Marie Christina schreef:Ik denk zelfs dat de pakking op deze manier niet goed afsluit.
Op zijn minst heb je nu de kans dat de pakking verschuift tijdens het aandraaien van de bouten.
Het deksel zal hol worden, de randen van het deksel zullen omhoog gaan staan, de pakking zal niet goed afsluiten.
Ik denk dat het enige juiste is om een nieuw deksel te maken.
De rand van het deksel rust op de flens, evenals de pakking en de gaten voor de bouten lopen door de rand van het deksel, de pakking en de flens.
Dat is miins inziens de enige juiste manier.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten