Service door Bonsink Aquaservice

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 31 Aug 2018, 13:32

Zo zie ja maar, een verhaal heeft 2 kanten.
En ondanks de roep om een slotje en de beledigingen aan mijn adres toch nog een duidelijk resultaat.
Wat mij al overduidelijk was zie mijn eerste reactie.

Dhr Yep geeft nu aan het buiten het forum te willen oplossen, goh en dat had niet eerder bedacht kunnen worden.
Nee eerst zwart maken en dan niet het gewenste resultaat krijgen mbt de firma en dan alsnog buiten het forum om het willen oplossen.

En nu mag Bonsink niks zeggen van dhr Yep, dat moet buiten het forum om zoals afgesproken.
Met andere woorden, Bonsink mag niet reageren op de eventueel gemaakte imagoschade die wellicht veroorzaakt is door dhr Yep.
Een gevalletje bord voor de kop!!

Het is in dit geval verstandig dat dhr Yep nu gewoon niet meer reageert in dit topic en het laat overwaaien, het geschil op het forum uitvechten kan zeer nadelig werken mocht het een juridisch staartje krijgen. Het WWW vergeet niks namelijk.
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Marie Christina » 31 Aug 2018, 14:26

Yep, kom op nou, man.
Kappuh.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor jkos » 01 Sep 2018, 08:08

Er is al veel te veel gezegd en geschreven in dit draadje.
Het is allemaal platte tekst welke gemakkelijk verkeerd wordt begrepen en geïnterpreteerd .
Daarom: stoppen en slotje erop.
jkos
 
Berichten: 554
Geregistreerd: 02 Jan 2016, 19:07
Woonplaats: Kapelle
ligplaats: Wolphaartsdijk
info: 2x240 pk Yanmar 4LHA-STP
Hydraulische Koppeling

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 01 Sep 2018, 09:38

@ jkos
Dit is een vreemd forum, Iedereen onderhoud zijn boot tot in de puntjes maar om een of andere rede wordt er niet omgekeken naar de sloten van het forum. Allemaal vastgeroest :mrgreen:
Iedereen heeft de vrije keus om een topic te volgen of niet.

De 2e reactie van Bonsink had ik eerlijk gezegd niet verwacht voordat de partijen met elkaar in contact zouden zijn geweest.
Ik wordt nu wel erg nieuwsgierig naar de reden van de "bijzondere betalingsvoorwaarden"

- Het zal niet zijn omdat de particulier Yep heet.
Ik ga ervan uit dat dit een forum naam is en zijn echte naam dus niet verbonden kan worden met het echte leven.

- zijn er misschien (preventief ?) 2e hands onderdelen gemonteerd om kosten te besparen met vooraf vermelding dat deze niet onder garantie vallen?
Dan kan de Firma gewoon terug komen, de oude onderdelen (of nieuw) terug te zetten waarna de kachel gewoon weer storingsvrij gaat werken.
***Indien de kachel dan wel werkt heeft de Firma gelijk en kan Yep de 2e rekening betalen.
***Indien de kachel dan nog steeds niet goed werkt ligt het ongelijk bij de Firma en is het gewoon garantie.

Ik hoop te horen wat de motivatie van beide partijen is, ieder vanuit zijn eigen optiek; Van de één waarom afwijkende betalingsvoorwaarden zouden worden gehanteerd in dit specifieke geval. Van de ander waarom hij het hier niet mee eens is.

Veel wijsheid toegewenst aan beide partijen.
Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Klaver vier » 01 Sep 2018, 09:54

Er is weinig fantasie voor nodig om te raden hoe het zit.
Let alleen maar op de uitspraken dat zegt genoeg,het zijn klootzakken gedonder met fakturen bashers,ze moeten naar een psycholoog .
Voor mijn hoeft die uitslag niet te komen die weet ik wel,duidelijker kan bijna niet
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 01 Sep 2018, 10:13

Duidelijke taal René.

Ik zie enorm veel emotie in nagenoeg alle reacties maar er zijn te weinig details bekend om gefundeerd een mening te vormen.
Het enigste wat duidelijk is, is dat er 2 partijen zijn die het niet met elkaar eens zijn over een onderhoudsbeurt van een kachel en de verwachte "follow up".

Vandaar dat ik graag ZONDER EMOTIE nieuwsgierig ben naar de weergave van feiten door BEIDE partijen.
(het zou mijn keuze om in de toekomst Bonsink in te schakelen NIET beïnvloeden, maar zou tegelijkertijd ook wel eens gezellig met Yep een feestje willen bouwen oid !!!).

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Popeye » 01 Sep 2018, 10:19

Ik heb het idee dat dit draadje meer positieve dan negatieve reclame voor Bonsink heeft opgeleverd. In ieder geval weet iedereen nu wie en waar Bonsink is!

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Raymond » 01 Sep 2018, 12:45

Waar is de rijdende rechter als je hem nodig hebt!
En heer Yep, wat getuigt dit van een belabberd niveau om bedrijven zo openbaar zwart te maken. Als een van mijn kinderen dit zou doen dan hebben we een stevig gesprek.
Raymond
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 29 Sep 2015, 12:36
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 01 Sep 2018, 13:19

Marie Christina schreef:Yep, kom op nou, man.
Kappuh.


Ik wil voorop stellen dat ik géén partij trek maar ik ben het toch niet helemaal met bovenstaande opmerking eens.

Direct aansluitend op de reactie van Yep (pagina 9 / 30 augustus) om voorlopig niet meer te reageren via het forum, totdat partijen samen de een gesprek hebben gehad, komt toch nog een reactie van Bonsink (31 augustus) waarbij deze alsnog een tipje van HUN sluier opligt en probeert te communiceren via het forum dmv "uitnodigen te Zwartsluis", terwijl deze eerder voorstelde om deze (vervelende) zaak buiten het forum te bespreken.

Ik was ook verrast toen ik de 2e reactie van Bonsink las !



Duidelijk is dat beiden hun eigen versie van hun eigen gelijk hebben en nu op elkaar zitten te wachten wie na voorgaande commotie en verwijten de eerste stap zal zetten.
Nu, na alle consternatie, commotie (en meningen van buitenstaanders) wordt contact opnemen vaak moeilijk.

Heb zelf ca 3 maanden geleden in een vergelijkbare situatie gezeten.
Omdat ik met de situatie echt in m'n maag zat en niet wist waar bij de tegenpartij de schoen wrong, heb ik na een paar dagen (afkoelingsperiode) een korte zakelijke mail gestuurd en verzocht om af te spreken halverwege bij een restaurant (Neutraal terrein). Hier werd direct op gereageerd en na een stroeve start van het gesprek begrepen we elkaars standpunt. Vanuit die situatie werd samenwerking weer zeer goed mogelijk met wederzijds respect.
Vaak ontstaan dit soort situaties door misverstanden / miscommunicatie tijdens de wzh welke pas later naar boven komen.

Wie zet de eerste stap BUITEN het forum????? (Laten wij, als forumleden, ons er tot nader orde buiten houden zodat het zout niet nog dieper in de wonde gewreven wordt)

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 01 Sep 2018, 13:27

Raymond schreef:Waar is de rijdende rechter als je hem nodig hebt!
En heer Yep, wat getuigt dit van een belabberd niveau om bedrijven zo openbaar zwart te maken. Als een van mijn kinderen dit zou doen dan hebben we een stevig gesprek.


Onze reacties hebben elkaar gekruist, ik was lang bezig met correcties voor ik het poste.
Stop toch met dat ge-meneer. Kinderachtig, doen we op het forum in een normale discussie ook niet !

Belangrijk is dat de partijen weer bij elkaar komen. Onze persoonlijke mening en emotie is ondergeschikt zolang details niet bekend zijn!!!
Als ik mij onjuist behandeld voel door een leverancier vermeld ik dat hier ook. Je kunt niet volstaan door alleen positieve ervaringen te melden op het forum!

Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten