Gruttepier schreef:Niks frustratie, gewoon een nuchtere blik op je verhaal.
Eenzijdig zonder wederhoor en het opperen van een schandpaal waarbij 1/4 deel van jouw leveranciers kennelijk aan mag.
Je eerste verhaal met firma Beun uit Creil was al enigszins wenkbrauw fronsend, wie een beun inhuurt vergooit al zijn garanties.
En nu weer problemen met dezelde Kabola waarin je ruitelijk toegeeft dat je geen geluk met het ding hebt.
En nu springt dat ongeluks ding in storing na een servicebeurt door een firma met een goede naam.
Een servicebeurt is service en geen reparatie, dan zou de storing aantoonbaar moeten voortkomen uit de servicebeurt. Over de monteur wil je het niet hebben (overduidelijk met negatieve klank).
De firma geeft aan datmocht de storing het gevolg zijn van de servicebeurt dit onder de garantie valt. Maar de firma is niet gek en heeft hoogstwaarschijnlijk al de nodige ervaringen met dit soort zaken.
Je bent al ongelukkig met het ding, hebt gesodemieter gehad met beunfirma Creil die je al hebt afgebrand. En nu wederom zwartmakerij...bah.
Los het gewoon op met de firma ipv het op het www te zetten...
Goh, wat een boosheid toch.
En ik krijg bijna de indruk dat hoor en wederhoor een vereiste is.
Daarnaast kan ik bijna niet onderdrukken om op de inhoud (deels foutieve aannames en feiten) van je betoog in te gaan.
Ik doe dat niet want dan zijn we 5 zinloze pagina's verder.
Voordat we een arme leverancier bekritiseren moeten we op dit forum blijkbaar tot 100 tellen, zo lijkt het.
Ik geef slechts mijn ervaringen weer en doe ermee wat je wilt.
Wat mij betreft case closed.