Als ik jou was zou ik er eens iemand naar laten kijken die er echt verstand van heeft.
Of stuur de filmpjes eens naar een officiele dealer/service punt en vraag naar hun mening.
Dat laatste zou je natuurlijk kunnen doen, zou ik het persoonlijk wel begeleiden met tekst waarin je e.e.a. uitlegt met de verklaring van de oorzaak van de leverancier e.d.
Dan kun je in ieder geval proberen uit te vinden of de "tandhamer" verklaring plausibel is of slap gelul.
Er een ander naar laten kijken/repareren kan maar dan moet je denk ik eerst een afweging voor jezelf maken wat je precies wilt:
1- Wil je bij de huidige leverancier toch nog iets van de financiele schade proberen terug te halen? Kost je wss een hoop tijd en irritatie en of je daadwerkelijk je recht
haalt/krijgt is onzeker. Bewandel je dit pad dan moet je erg voorzichtig zijn met het uitbesteden aan 3e partijen om je eigen glazen niet in te gooien. Dan zul je toch
in de beginnen weer met betreffend bedrijf om de tafel moeten gaan zitten.
Het Jachtservice bedrijf koopt de zaak af door de reparatiefactuur (van een erkend Volvo Penta reparateur) te voldoen.
Heb je hier een reactie op gehad?
2- Je zet een streep onder het hele verhaal, pakt je verlies en sluit het hoofdstuk af. Maar dat gaat je wel geld kosten.
Voor wat betreft een erkend VP dealer: Dan zou ik van VP zwart op wit willen hebben dat zij een staartstuk zonder ratel leveren
achter een Mitsu motor. Ik vraag me af of ze dat doen eerlijk gezegd.
Zou deze casus ook zeker voorleggen bij wat universele jachtwerven.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.